דף הבית » המלצת הצוות » משמעות שם המשפחה דון

משמעות שם המשפחה דון

משמעות שם המשפחה דון

מה המשמעות של שם המשפחה דון?

שם המשפחה דון הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "dun", שפירושה "גבעה". מאמינים כי שם המשפחה ניתן במקור למי שגר על גבעה או בסמוך לה. שם המשפחה נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהמילה הגאלית "דן", שפירושה "מבצר".

מקור שם המשפחה דון

מקורו של שם המשפחה דון הוא באנגליה, שם הוא נמצא לראשונה במחוז דבון. מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחה שגרה על או ליד גבעה. שם המשפחה נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהמילה הגאלית "דן", שפירושה "מבצר".

וריאציות של שם המשפחה דון

לשם המשפחה דון יש וריאציות רבות, כולל דון, דאן, דאן ודן. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו אירלנד, שם הוא מאוית O'Don.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דון

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה דון, ביניהם השחקן האמריקאי דון ג'ונסון, השחקן הבריטי דון צ'ידל והזמר האמריקאי דוני אוסמונד.

מקומות מפורסמים עם שם המשפחה דון

שם המשפחה דון נמצא גם במקומות רבים ברחבי העולם, כולל נהר הדון ברוסיה, עמק הדון באנגליה ופארקוויי עמק דון בקנדה.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר וריאציות
דוֹן אנגליה, סקוטלנד דון, דאן, דאן, דן, אודון

לסיכום, שם המשפחה דון הוא ממקור אנגלי וסקוטי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "dun", שפירושה "גבעה". מאמינים כי שם המשפחה ניתן במקור למי שגר על גבעה או בסמוך לה. שם המשפחה נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהמילה הגאלית "דן", שפירושה "מבצר". לשם המשפחה יש וריאציות רבות, כולל דון, דאן, דאן ודן. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו אירלנד, שם הוא מאוית O'Don. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה דון, ביניהם השחקן האמריקאי דון ג'ונסון, השחקן הבריטי דון צ'ידל והזמר האמריקאי דוני אוסמונד. שם המשפחה נמצא גם במקומות רבים ברחבי העולם, כולל נהר הדון ברוסיה, עמק הדון באנגליה ופארקוויי עמק דון בקנדה. למידע נוסף על שם המשפחה דון, אתה יכול לבקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן