דף הבית » מגזין » משמעות שם המשפחה גברילוב

משמעות שם המשפחה גברילוב

משמעות שם המשפחה גברילוב

משמעות שם המשפחה גברילוב

שם המשפחה גברילוב הוא שם פטרונימי הנגזר מהשם הפרטי גברילה, שהוא צורה רוסית של השם גבריאל. השם גבריאל נגזר מהשם העברי גבריאל, שפירושו "אלוהים הוא כוחי". שם המשפחה גברילוב נמצא לרוב ברוסיה ובמדינות סלאביות אחרות. שם המשפחה גברילוב הוא שם פטרונימי, שמשמעותו הוא נגזר מהשם הפרטי של אב או אב קדמון. שמות משפחה פטרונימיים שימשו בתרבויות רבות לאורך ההיסטוריה, והיו נפוצים במיוחד ברוסיה ובמדינות סלאביות אחרות. השימוש בשמות משפחה פטרונימיים היה דרך להבחין בין משפחות ליחידים, ולהתחקות אחר היסטוריות משפחתיות. השם הפרטי גברילה נגזר מהשם העברי גבריאל, שפירושו "אלוהים הוא כוחי". השם גבריאל נמצא בתנ"ך, והוא שמו של מלאך. השם גברילא נמצא גם בתנ"ך, והוא שמו של נביא. שם המשפחה גברילוב נמצא לרוב ברוסיה ובמדינות סלאביות אחרות. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה גברילוב נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. שם המשפחה גברילוב נגזר מהשם הפרטי גברילה, שהוא צורה רוסית של השם גבריאל. השם גבריאל נגזר מהשם העברי גבריאל, שפירושו "אלוהים הוא כוחי". השם גבריאל נמצא בתנ"ך, והוא שמו של מלאך. גם השם גברילה נמצא בתנ"ך, והוא שמו של נביא.

מקור שם המשפחה גברילוב

מקורו של שם המשפחה גברילוב הוא ברוסיה. מאמינים כי השם שימש לראשונה על ידי משפחה שחיה באזור נהר הוולגה ברוסיה. השם הועבר לאחר מכן בדורות, ולבסוף התפשט למדינות אחרות. שם המשפחה גברילוב נמצא לרוב ברוסיה ובמדינות סלאביות אחרות. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה גברילוב נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גברילוב

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה גברילוב. חלק מהם כוללים:• מלחין ופסנתרן רוסי, סרגיי גברילוב• שחקן רוסי, איבן גברילוב• שחקן הוקי קרח רוסי, אלכסנדר גברילוב• כדורגלן רוסי, רומן גברילוב• מחליק אמנותי רוסי, אלכסנדר גברילוב

השוואה מהירה

שֵׁם מָקוֹר אנשים מפורסמים
גברילוב רוּסִיָה סרגיי גברילוב, איבן גברילוב, אלכסנדר גברילוב, רומן גברילוב, אלכסנדר גברילוב

לסיכום, שם המשפחה גברילוב הוא שם פטרונימי הנגזר מהשם הפרטי גברילה, שהוא צורה רוסית של השם גבריאל. השם גבריאל נגזר מהשם העברי גבריאל, שפירושו "אלוהים הוא כוחי". שם המשפחה גברילוב נמצא לרוב ברוסיה ובמדינות סלאביות אחרות, ונמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה גברילוב, ביניהם המלחין והפסנתרן הרוסי סרגיי גברילוב, השחקן הרוסי איבן גברילוב, שחקן ההוקי קרח הרוסי אלכסנדר גברילוב, הכדורגלן הרוסי רומן גברילוב והמחליק האמנותי הרוסי אלכסנדר גברילוב. כדי ללמוד עוד על המשמעות של שם המשפחה גברילוב, אתה יכול לבקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן