דף הבית » להעביר את הזמן » משמעות שם המשפחה אלמוג: מוצא והיסטוריה

משמעות שם המשפחה אלמוג: מוצא והיסטוריה

משמעות שם המשפחה אלמוג: מוצא והיסטוריה

מהו שם המשפחה אלמוג?

שם המשפחה אלמוג הוא שם פטרונימי הנגזר מהשם העברי אלימלך, שפירושו "אלוהים הוא מלך". זהו שם משפחה יהודי נפוץ, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. שם המשפחה אלמוג נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה היהודי הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות.

מקור והיסטוריה של שם המשפחה אלמוג

מקורו של שם המשפחה אלמוג הוא במזרח התיכון, ומאמינים שהוא שימש את היהודים באזור מאז המאה ה-11 לפחות. שם המשפחה אלמוג נמצא לראשונה בתיעוד מהמאה ה-12, אז שימש משפחה יהודית בעיר ירושלים. על פי ההערכות, משפחת אלמוג הייתה אחת המשפחות היהודיות הראשונות שהתיישבו בעיר. שם המשפחה אלמוג נמצא גם בתיעוד מהמאה ה-16, אז שימש משפחה יהודית בעיר צפת במקום הנוכחי. צפון ישראל. על פי הערכות, המשפחה הייתה אחת המשפחות היהודיות הראשונות שהתיישבו בעיר. שם המשפחה אלמוג נמצא גם ברישומים מהמאה ה-19, אז שימש משפחה יהודית בעיר טבריה באזור הצפוני כיום. ישראל. משערים כי המשפחה הייתה אחת המשפחות היהודיות הראשונות שהתיישבו בעיר.

פירוש שם המשפחה אלמוג

שם המשפחה אלמוג נגזר מהשם העברי אלימלך, שפירושו "אלוהים הוא מלך". זהו שם משפחה יהודי נפוץ, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. שם המשפחה אלמוג נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה היהודי הנפוץ ביותר.

וריאציות של שם המשפחה אלמוג

לשם המשפחה אלמוג יש וריאציות רבות, כולל אלמוז, אלמז, אלמז ואלמז.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מַשְׁמָעוּת
אלמוג אלוהים הוא מלך
אלמוז אלוהים הוא מלך
אלמז אלוהים הוא מלך
אלמז אלוהים הוא מלך

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלמוג

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלמוג, ביניהם ראש ממשלת ישראל אהוד ברק, נשיא ישראל שמעון פרס והזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל.

סיכום

שם המשפחה אלמוג הוא שם פטרונימי הנגזר מהשם העברי אלימלך, שפירושו "אלוהים הוא מלך". זהו שם משפחה יהודי נפוץ, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. שם המשפחה אלמוג נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה היהודי הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות. לשם המשפחה אלמוג יש וריאציות רבות, כולל אלמוז, אלמז, אלמז ואלמז. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלמוג, ביניהם ראש ממשלת ישראל אהוד ברק, נשיא ישראל שמעון פרס והזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל. למידע נוסף על שם המשפחה אלמוג, בקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן