דף הבית » טופ 100 » משמעות שם המשפחה אליהו

משמעות שם המשפחה אליהו

משמעות שם המשפחה אליהו

מה פירוש שם המשפחה אליהו?

שם המשפחה אליהו הוא שם עברי שפירושו "אלוהים שלי הוא יהוה" או "אלוהים שלי הוא יהוה". זה נגזר מהמילים העבריות "אל", שפירושן "אלוהים", ו"יהוה", שהוא שמו של אלוהים בתנ"ך. השם אליהו מאוית לפעמים גם אליהו או אליהו.

מקורות שם המשפחה אליהו

שם המשפחה אליהו הוא ממקור עברי ונמצא במדינות רבות בעולם. הוא נפוץ ביותר בישראל, שם הוא שם המשפחה הרביעי בפופולרי ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-5,890 הנפוץ ביותר.

וריאציות של שם המשפחה אליהו

לשם המשפחה אליהו יש כמה וריאציות, כולל אליהו, אליהו ואליהו. זה גם מאוית לפעמים אליהו או אליהו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אליהו

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אליהו, ביניהם ראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט, נשיא ישראל שמעון פרס וראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. אנשים מפורסמים נוספים בעלי שם המשפחה אליהו כוללים את הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, השחקן והבמאי הישראלי אסי דיין, והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין.

סיכום

שם המשפחה אליהו הוא שם עברי שפירושו "אלוהים שלי הוא יהוה" או "אלוהים שלי הוא יהוה". זה נגזר מהמילים העבריות "אל", שפירושן "אלוהים", ו"יהוה", שהוא שמו של אלוהים בתנ"ך. השם אליהו נפוץ ביותר בישראל, שם הוא שם המשפחה הרביעי בפופולרי ביותר. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-5,890 הנפוץ ביותר. וריאציות של שם המשפחה אליהו כוללות את אליהו, אליהו ואליהו. אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה אליהו כוללים את ראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט, נשיא ישראל שמעון פרס וראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן