דף הבית » מגזין » משמעות שם המשפחה אטיאס

משמעות שם המשפחה אטיאס

משמעות שם המשפחה אטיאס

מה המשמעות של שם משפחה אטיאס?

שם המשפחה אטיאס הוא שם משפחה פטרונימי, שמקורו בשמו הפרטי של אב או אב קדמון. שם המשפחה אטיאס נגזר מהשם העברי "אטיה", שפירושו "אלוהים נתן". שם המשפחה אטיאס נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה הנפוץ ביותר.

מקור שם המשפחה אטיאס

מקורו של שם המשפחה אטיאס הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל. על פי ההערכות, שם המשפחה אטיאס נגזר מהשם העברי "אטיה", שפירושו "אלוהים נתן". שם המשפחה אטיאס נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אטיאס

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה אטיאס, ביניהם השחקן והזמר הישראלי עומר אטיאס, השחקנית והדוגמנית הישראלית-אמריקאית מורן אטיאס, והשחקן והבמאי הישראלי-אמריקאי אורן אטיאס.

וריאציות של שם המשפחה אטיאס

לשם המשפחה אטיאס יש וריאציות רבות, כולל אטיה, אטיה, אטיאס, אטיאש, אטיאשווילי, אטיאסוב, אטיאסובה, אטיאסובסקי ואטיאסובסקיה.

סיכום

שם המשפחה אטיאס הוא שם משפחה פטרונימי, שמקורו בשמו הפרטי של אב או אב קדמון. שם המשפחה אטיאס נגזר מהשם העברי "אטיה", שפירושו "אלוהים נתן". שם המשפחה אטיאס נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה הנפוץ ביותר. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה אטיאס, ביניהם השחקן והזמר הישראלי עומר אטיאס, השחקנית והדוגמנית הישראלית-אמריקאית מורן אטיאס, והשחקן והבמאי הישראלי-אמריקאי אורן אטיאס. לשם המשפחה אטיאס יש וריאציות רבות, כולל אטיה, אטיה, אטיאס, אטיאש, אטיאשווילי, אטיאסוב, אטיאסובה, אטיאסובסקי ואטיאסובסקיה. למידע נוסף על שם המשפחה אטיאס, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן