דף הבית » הכי מדובר » משמעות שם המשפחה אבני ומקורו

משמעות שם המשפחה אבני ומקורו

משמעות שם המשפחה אבני ומקורו

מה פירוש שם המשפחה אבני?

אבני הוא שם משפחה ממקור עברי, שמקורו במילה העברית ל'תענוג'. מאמינים גם שהוא נגזר מהמילה העברית ל'יופי'. שם המשפחה אבני נמצא לרוב בישראל, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

תולדות שם המשפחה אבני

מקורו של שם המשפחה אבני הוא המזרח התיכון, במיוחד באזור הידוע כיום כישראל. מאמינים שהוא היה בשימוש לפחות מהמאה ה-12, אז תועד לראשונה ברישומי הקהילה היהודית בירושלים. שם המשפחה אבני נמצא לרוב בישראל, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

תפוצת שמות משפחה של אבני

שם המשפחה אבני נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה אבני נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

מעקב אחר ההיסטוריה של משפחת אבני שלך

אם אתה מעוניין להתחקות אחר ההיסטוריה של משפחת אבני שלך, ישנם כמה משאבים העומדים לרשותך. הראשון הוא JewishGen Family Finder, שהוא מאגר מידע של שמות משפחה יהודיים ומקורותיהם. אתה יכול גם לחפש רשומות של אבותיך ב-JewishGen Online Worldwide Burial Registry, שהוא מסד נתונים של בתי קברות יהודיים ברחבי העולם. לבסוף, אתה יכול להשתמש בעץ המשפחתי של JewishGen של העם היהודי כדי לחפש רשומות של אבותיך.

סיכום

שם המשפחה אבני הוא ממקור עברי, נגזר מהמילה העברית ל'תענוג'. הוא נמצא לרוב בישראל, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. אם אתה מעוניין להתחקות אחר ההיסטוריה של משפחת אבני שלך, ישנם כמה משאבים זמינים עבורך, כגון JewishGen Family Finder, JewishGen Online Worldwide Burial Registry, ו-JewishGen Family Tree של העם היהודי. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן