דף הבית » TOP10 » משמעות שם המשפחה אבטליון

משמעות שם המשפחה אבטליון

משמעות שם המשפחה אבטליון

מה פירוש שם המשפחה אבטליון?

שם המשפחה אבטליון הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "אבטליון", שפירושה "אבי העם". מקורו של השם הוא במזרח התיכון והוא נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא ספרדי. הוא נמצא גם בקרב כמה משפחות ערביות.

מקור שם המשפחה אבטליון

מקורו של שם המשפחה אבטליון הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל של ימינו. מאמינים שזה נגזר מהמילה העברית "אבטליון", שפירושה "אבי העם". השם נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא ספרדי, וכן בקרב משפחות ערביות מסוימות.

היסטוריה של שם המשפחה אבטליון

מקורו של שם המשפחה אבטליון הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל של ימינו. מאמינים שזה נגזר מהמילה העברית "אבטליון", שפירושה "אבי העם". השם נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא ספרדי, וכן בקרב משפחות ערביות אחדות. התיעוד המוקדם ביותר של השם אבטליון הוא מהמאה ה-12, כאשר חוקר יהודי בשם אבטליון בן יוסף הוזכר בספר של ההלכה היהודית. מאז שימש השם משפחות יהודיות רבות במזרח התיכון וברחבי העולם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אבטליון

היו מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אבטליון, כולל:

  • אבטליון בן יוסף – חוקר יהודי מהמאה ה-12
  • אבטליון יצחק – פוליטיקאי ודיפלומט ישראלי
  • אבטליון ברוך – פוליטיקאי ודיפלומט ישראלי
  • אבטליון אליעזר – רב ותלמיד חכם ישראל

וריאציות של שם המשפחה אבטליון

לשם המשפחה אבטליון יש כמה וריאציות, כולל אבטליוני, אבטליון, אבטליון ואבטליון.

סיכום

שם המשפחה אבטליון הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "אבטליון", שפירושה "אבי העם". מקורו של השם הוא במזרח התיכון והוא נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא ספרדי, וכן בקרב משפחות ערביות מסוימות. התיעוד המוקדם ביותר של השם אבטליון הוא מהמאה ה-12, כאשר חוקר יהודי בשם אבטליון בן יוסף הוזכר בספר הלכה. היו מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אבטליון, ביניהם אבטליון בן יוסף, אבטליון יצחק, אבטליון ברוך ואבטליון אליעזר. לשם המשפחה אבטליון יש כמה וריאציות, כולל אבטליוני, אבטליון, אבטליון ואבטליון. למידע נוסף על המשמעות והמקור של שם המשפחה אבטליון, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן