דף הבית » TOP10 » משמעות ומקור שם המשפחה לוי

משמעות ומקור שם המשפחה לוי

משמעות ומקור שם המשפחה לוי

משמעות ומקור שם המשפחה לוי

שם המשפחה לוי הוא שם משפחה יהודי נפוץ, בעל היסטוריה ארוכה ועשירה. הוא נגזר מהשם העברי לוי, שפירושו "מחובר" או "מחובר". השם נגזר מהדמות המקראית לוי, בנם השלישי של יעקב ולאה, ואביו של שבט לוי. שם המשפחה לוי נמצא בכל העולם, אך נפוץ בעיקר בקהילות היהודיות. הוא נמצא גם במדינות רבות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

היסטוריה של שם המשפחה לוי

לשם המשפחה לוי היסטוריה ארוכה ועשירה. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, ומזוהה עם העברים העתיקים. השם נגזר מהדמות המקראית לוי, בנם השלישי של יעקב ולאה, ואביו של שבט לוי. שבט לוי נודע בדבקותו הדתית ובנאמנותו לאלוהים. הם היו אחראים על הטיפול במשכן, וגם היו אחראים ללמד ולשמור על חוקי האל. שם המשפחה לוי נמצא בכל העולם, אך נפוץ בעיקר בקהילות היהודיות. הוא נמצא גם במדינות רבות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

וריאציות של שם המשפחה לוי

לשם המשפחה לוי יש וריאציות רבות, כולל לוי, לוי, לוי, לוין, לוינסקי ולואיסון. וריאציות אלה נמצאות במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לוי

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה לוי, כולל:

  • מארק לוינסון, במאי קולנוע אמריקאי
  • דוד לוי, שחקן ישראלי
  • פול לוי, פיזיקאי אמריקאי
  • דיוויד לוי, אסטרונום אמריקאי
  • לוי שטראוס, איש עסקים אמריקאי
  • לוי ג'ונסטון, דוגמן אמריקאי

סיכום

שם המשפחה לוי הוא שם משפחה יהודי נפוץ, בעל היסטוריה ארוכה ועשירה. הוא נגזר מהשם העברי לוי, שפירושו "מחובר" או "מחובר". השם נגזר מהדמות המקראית לוי, בנם השלישי של יעקב ולאה, ואביו של שבט לוי. שם המשפחה נמצא בכל העולם, אך נפוץ בעיקר בקהילות יהודיות. יש לו וריאציות רבות, כולל לוי, לוי, לוי, לוין, לוינסקי ולואיסון. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה לוי, כולל מארק לוינסון, דיוויד לוי, פול לוי, דיוויד לוי, לוי שטראוס ולוי ג'ונסטון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן