דף הבית » TOP10 » משמעותו ומקורו של שם המשפחה מרדכי

משמעותו ומקורו של שם המשפחה מרדכי

משמעותו ומקורו של שם המשפחה מרדכי

משמעותו ומקורו של שם המשפחה מרדכי

שם המשפחה מרדכי הוא ממקור עברי, נגזר מהשם העברי מרדכי, שפירושו "עבד ה'". השם נמצא בתנ"ך, שם מרדכי הוא איש חצרו של המלך הפרסי אחשוורוש. השם נמצא גם במסורת היהודית, שם הוא מזוהה עם חכם התלמוד רבי מרדכי. שם המשפחה מרדכי נמצא במדינות רבות בעולם, ביניהן ישראל, ארה"ב, קנדה, בריטניה, צרפת, גרמניה, וכן אוֹסטְרַלִיָה. בארצות הברית, שם המשפחה מרדכי נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

גרסאות של שם המשפחה מרדכי

לשם המשפחה מרדכי יש כמה גרסאות, כולל מרדכי, מרדכי, מרדכי, מרדכייב, מרדכייביץ', מרדכייבסקי ומרדכייבסקי.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה מרדכי

שם המשפחה מרדכי נפוץ ביותר בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-5 בשכיחותו. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-1,912 הנפוץ ביותר. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-2,919 הנפוץ ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-2,919 הנפוץ ביותר. בצרפת, זהו שם המשפחה ה-3,919 הנפוץ ביותר. בגרמניה, זהו שם המשפחה ה-4,919 הנפוץ ביותר. באוסטרליה, זהו שם המשפחה ה-5,919 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מרדכי

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מרדכי, ביניהם מרדכי בן דוד, זמר ישראלי; מרדכי ואנונו, טכנאי גרעין ישראלי; מרדכי אנילביץ', מנהיג מרד גטו ורשה; מרדכי גבירטיג, משורר ביידיש; מרדכי ריכלר, סופר קנדי; מרדכי קפלן, רב אמריקאי; ומרדכי שלו, פוליטיקאי ישראלי.

סיכום

שם המשפחה מרדכי הוא ממקור עברי, נגזר מהשם העברי מרדכי, שפירושו "עבד ה'". שם המשפחה מרדכי נמצא במדינות רבות בעולם, כולל ישראל, ארצות הברית, קנדה, בריטניה, צרפת, גרמניה ואוסטרליה. לשם המשפחה מרדכי יש כמה גרסאות, כולל מרדכי, מרדכי, מרדכי, מרדכייב, מרדכייביץ', מרדכייבסקי ומרדכייבסקי. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מרדכי, ביניהם מרדכי בן דוד, מרדכי ואנונו, מרדכי אנילביץ', מרדכי גבירטיג, מרדכי ריכלר, מרדכי קפלן ומרדכי שלו. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה על ידי לחיצה כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן