דף הבית » אנציקלופדיה » משמעותו ומקורו של שם המשפחה הישראלי לאור

משמעותו ומקורו של שם המשפחה הישראלי לאור

2023-04-11 05:39:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה הישראלי לאור?

שם המשפחה הישראלי לאור הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה "לאור" שפירושה "אור" או "מנורה". מאמינים שהוא ניתן לאדם שנראה כמקור אור או הדרכה. כמו כן, סבורים כי השם ניתן למי שהיה מנהיג או מורה. השם לאור נמצא גם בשפות אחרות, כמו ערבית, שם הוא מאוית כ"לאור" או "לורה". בספרדית, השם מאוית כ"לאורו". בצרפתית, השם מאוית כ"Laurier".

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה הישראלי לאור

שם המשפחה הישראלי לאור נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-18 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו לבנון, סוריה וירדן. השם נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה הישראלי לאור

יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה הישראלי לאור. אלה כוללים את הפוליטיקאי הישראלי יצחק לאור, הזמר והיוצר הישראלי אהוד בנאי, והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין.

וריאציות של שם המשפחה הישראלי לאור

לשם המשפחה הישראלי לאור יש כמה וריאציות, כולל לאור, לאור, לאורו, לאוריה ולאור.

אנשים מפורסמים עם וריאציות של שם המשפחה הישראלי לאור

ישנם מספר אנשים מפורסמים עם וריאציות של שם המשפחה הישראלי לאור. אלה כוללים את השחקן והבמאי האמריקאי רוברט דה נירו, שהוא ממוצא איטלקי ויש לו את שם המשפחה דה נירו, ואת הזמר והכותב האמריקאי ג'ון לג'נד, שהוא ממוצא אפרו-אמריקאי ויש לו את שם המשפחה Legend.

סיכום

שם המשפחה הישראלי לאור הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה "לאור" שפירושה "אור" או "מנורה". הוא נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-18 בשכיחותו. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה הישראלי לאור, ביניהם הפוליטיקאי הישראלי יצחק לאור, הזמר והיוצר הישראלי אהוד בנאי והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין. לשם יש כמה וריאציות, כולל לאור, לאור, לאורו, לאוריה ולאואר. אנשים מפורסמים עם וריאציות של שם המשפחה הישראלי לאור כוללים את השחקן והבמאי האמריקאי רוברט דה נירו והזמר והכותב האמריקאי ג'ון לג'נד.

למידע נוסף על שם המשפחה הישראלי לאור

למידע נוסף על שם המשפחה הישראלי לאור, עיין במשאבים הבאים:

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן