דף הבית » עשרת הגדולים » מקור שם משפחה שטרית

מקור שם משפחה שטרית

מקור שם משפחה שטרית

מקור שם המשפחה שטרית

שם המשפחה שטרית הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "שטר", שפירושה "לאגד". מאמינים שמקור משפחת שטרית במזרח התיכון, וכי השם אומץ על ידי משפחות יהודיות שהיגרו לאירופה ואמריקה. שם המשפחה שטרית נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה הרביעי בשכיחותו. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות.

תולדות שם המשפחה שטרית

שם המשפחה שטרית נמשך למאה ה-12, אז נמצא לראשונה בתיעוד של משפחות יהודיות במזרח התיכון. מאמינים כי מקור המשפחה באזור ישראל של ימינו, וכי השם אומץ על ידי משפחות יהודיות שהיגרו לאירופה ואמריקה. שם המשפחה שטרית נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה הרביעי בשכיחותו. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות.

פירוש שם המשפחה שטרית

שם המשפחה שטרית נגזר מהמילה העברית "שטר", שפירושה "לאגד". מאמינים כי השם אומץ על ידי משפחות יהודיות שהיגרו לאירופה ואמריקה, וכי הוא שימש לסימן קשר חזק בין בני המשפחה. שם המשפחה שטרית נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה הרביעי בשכיחותו. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות.

שם משפחה שטרית בארצות הברית

שם המשפחה שטרית נמצא לרוב בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה החמישי בשכיחותו. הוא נמצא גם בקנדה, ובמדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות. בארצות הברית, שם המשפחה שטרית נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו ניו ג'רזי, פנסילבניה ואילינוי.

שטרית שם משפחה בישראל

שם המשפחה שטרית נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה הרביעי בשכיחותו. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות. בישראל, שם המשפחה שטרית נמצא לרוב בירושלים, בתל אביב ובחיפה. הוא מצוי גם בערים אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו באר שבע, אשדוד ונתניה.

סיכום

שם המשפחה שטרית הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "שטר", שפירושה "לאגד". מאמינים כי מקור המשפחה באזור ישראל של ימינו, וכי השם אומץ על ידי משפחות יהודיות שהיגרו לאירופה ואמריקה. שם המשפחה שטרית נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה הרביעי בשכיחותו. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות. שם המשפחה שטרית הוא תזכורת לקשרים החזקים בין בני המשפחה, ולהיסטוריה הארוכה של ההגירה וההתיישבות היהודית. למידע נוסף על שם המשפחה שטרית, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן