דף הבית » מומלץ בהקדם » מקור שם משפחה שולמן

מקור שם משפחה שולמן

מקור שם משפחה שולמן

מהו שם המשפחה שולמן?

שם המשפחה שולמן הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. הוא נגזר מהמילה ביידיש "שול", שפירושה "בית כנסת". מקורו של השם נחשב באזור פולין ואוקראינה של ימינו, שם הוא שימש לציון אדם שהיה מנהיג בית כנסת או מורה ללימודי דת.

תולדות שם המשפחה שולמן

מקורו של שם המשפחה שולמן הוא באזור פולין ואוקראינה של ימינו. מאמינים כי השם שימש לראשונה לציון אדם שהיה מנהיג בית כנסת או מורה ללימודי דת. השם שימש גם לציון אדם שהיה חבר בקהילה היהודית. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה שולמן הוא מהמאה ה-16, אז מוזכר רב בשם שולמן בספר ההלכה היהודית. השם נמצא גם ברישומים מהמאות ה-17 וה-18, אז שימש לציון אדם שהיה מנהיג בית כנסת או מורה ללימודי קודש.

משמעות שם המשפחה שולמן

שם המשפחה שולמן נגזר מהמילה ביידיש "שול", שפירושה "בית כנסת". מקורו של השם נחשב באזור פולין ואוקראינה של ימינו, שם הוא שימש לציון אדם שהיה מנהיג בית כנסת או מורה ללימודי דת. כמו כן, סבורים כי השם שימש לציון אדם שהיה חבר בקהילה היהודית. כמו כן, סבורים כי השם שימש לציון אדם שהיה מלומד או מורה ללימודי דת.

וריאציות של שם המשפחה שולמן

לשם המשפחה שולמן יש כמה וריאציות, כולל שולמן, שולמנוב, שולמנוביץ', שולמנוביץ' ושולמנוביץ.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שולמן

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שולמן, ביניהם השחקן והקומיקאי האמריקאי ג'רי שולמן, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט שולמן, והשחקן והבמאי האמריקאי דיוויד שולמן.

מקומות מפורסמים עם שם המשפחה שולמן

שם המשפחה שולמן נמצא גם במספר מקומות מפורסמים, ביניהם העיר שולמן באוקראינה, הכפר שולמן בבלרוס והעיירה שולמן ברוסיה.

סיכום

שם המשפחה שולמן הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. הוא נגזר מהמילה ביידיש "שול", שפירושה "בית כנסת". מקורו של השם נחשב באזור פולין ואוקראינה של ימינו, שם הוא שימש לציון אדם שהיה מנהיג בית כנסת או מורה ללימודי דת. כמו כן, סבורים כי השם שימש לציון אדם שהיה חבר בקהילה היהודית. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שולמן, ביניהם השחקן והקומיקאי האמריקאי ג'רי שולמן, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט שולמן, והשחקן והבמאי האמריקאי דיוויד שולמן. שם המשפחה שולמן נמצא גם במספר מקומות מפורסמים, ביניהם העיר שולמן באוקראינה, הכפר שולמן בבלרוס והעיירה שולמן ברוסיה. למידע נוסף על שם המשפחה שולמן, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בסרטונים ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן