דף הבית » מעניין » מקור שם משפחה קנין

מקור שם משפחה קנין

2023-05-11 03:43:00+02:00

מהו שם המשפחה של קנין?

שם המשפחה קנין הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. מאמינים שמקורו באזור ישראל של ימינו, והוא נגזר מהמילה העברית "קינים", שפירושה "קן". שם המשפחה קנין נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא ספרדי, ונמצא גם בקרב חלק מהיהודים האשכנזים.

היסטוריה ומשמעות של שם המשפחה קנין

מקורו של שם המשפחה קנין הוא במזרח התיכון, והוא נגזר מהמילה העברית "קינים", שפירושה "קן". נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שחיו בסביבה דמוית קן, כמו מערה או עץ. ייתכן גם שהשם ניתן למי שחיו במקום בו קיננו ציפורים. שם המשפחה קנין נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא ספרדי, ונמצא גם בקרב חלק מיהודי אשכנז. השם נמצא גם בקרב חלק מהאוכלוסיות הלא-יהודיות במזרח התיכון, כמו הדרוזים והבדווים.

וריאציות של שם המשפחה קנין

לשם המשפחה קנין יש מספר וריאציות, כולל קנין, קנן, קנן, קאנן וקנן. השם מאוית לפעמים גם כ-Kinin, Kannin ו-Kannen.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קנין

ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קנין, כולל:

  • יצחק קנין-לופסן, פוליטיקאי ישראלי
  • יהודה קנין, פוליטיקאי ישראלי
  • יהודה קנין-לופסן, פוליטיקאי ישראלי
  • יצחק קנין, פוליטיקאי ישראלי
  • יצחק קנין-לופסן, פוליטיקאי ישראלי
  • יוסף קנין, פוליטיקאי ישראלי
  • יוסף קנין-לופסן, פוליטיקאי ישראלי

סיכום

שם המשפחה קנין הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. היא נגזרת מהמילה העברית "קינים", שפירושה "קן". השם נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא ספרדי, ונמצא גם בקרב חלק מיהודי אשכנז. לשם יש מספר וריאציות, כולל קנין, קנן, קנן, קאנן וקנן. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה קנין, ביניהם יצחק קנין-לופסן, יהודה קנין, יהודה קנין-לופסן, יצחק קנין, יצחק קנין-לופסן, יוסף קנין, ויוסף קנין-לופסן. כדי ללמוד עוד על שם המשפחה Kenin, אתה יכול לצפות בסרטון זה: Kenin Last Name Origin .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן