דף הבית » TOP10 » מקור שם משפחה קמחי

מקור שם משפחה קמחי

מקור שם משפחה קמחי

מהו שם המשפחה קמחי?

שם המשפחה קמחי הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. היא נגזרת מהמילה הקוריאנית ל"ירקות כבושים", ולעתים קרובות מאויתת כ-Gimchi, Kimchee או Kimche. שם המשפחה נמצא לרוב בדרום קוריאה, אך נמצא גם בסין, יפן ומדינות אחרות.

מקור שם המשפחה קמחי

מקורו של שם המשפחה קמחי מקוריאה בתקופת שושלת ג'וסון (1392-1897). במהלך תקופה זו, שם המשפחה שימש להבדיל בין משפחות שהיו מעורבות בייצור ירקות כבושים. שם המשפחה שימש גם כדי להבחין בין משפחות שהיו מעורבות בייצור מזון מותסס אחר, כמו קימצ'י, שהוא מאכל קוריאני מסורתי העשוי מירקות מותססים.

וריאציות של שם המשפחה קמחי

לשם המשפחה קמחי יש כמה וריאציות, כולל גימצ'י, קמצ'י וקמצ'י. וריאציות אלו נמצאות במדינות ואזורים שונים. בדרום קוריאה, האיות הנפוץ ביותר הוא קמחי, בעוד שבסין האיות הנפוץ ביותר הוא גימצ'י. ביפן, האיות הנפוץ ביותר הוא Kimchee.

שכיחות שם המשפחה קמחי

שם המשפחה קמחי נמצא לרוב בדרום קוריאה, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. הוא נמצא גם בסין, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו, וביפן, שם הוא שם המשפחה ה-5 בשכיחותו. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קמחי

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קמצ'י, כולל השחקן הדרום קוריאני קים סו-היון, הזמר הדרום קוריאני קים ג'ה-ג'ונג והשחקנית הדרום קוריאנית קים טה-הי.

השוואה מהירה

מדינה האיות הנפוץ ביותר דַרגָה
דרום קוריאה קימצ'י ה-11
חרסינה גימצ'י 8
יפן קמחי 5

שם המשפחה קמחי הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. היא נגזרת מהמילה הקוריאנית ל"ירקות כבושים", ולעתים קרובות מאויתת כ-Gimchi, Kimchee או Kimche. שם המשפחה נמצא לרוב בדרום קוריאה, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו, אך נמצא גם בסין, יפן ומדינות אחרות. ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קמצ'י, כולל השחקן הדרום קוריאני קים סו-היון, הזמר הדרום קוריאני קים ג'ה-ג'ונג והשחקנית הדרום קוריאנית קים טה-הי. מקורו של שם המשפחה קמצ'י ניתן לייחס לשושלת ג'וסון בקוריאה, כשהיא שימשה להבחין בין משפחות שהיו מעורבות בייצור ירקות כבושים ומזונות מותססים אחרים. לשם המשפחה יש כמה וריאציות, כולל גימצ'י, קמצ'י וקמצ'ה, שנמצאות במדינות ואזורים שונים. שם המשפחה קמחי הוא עדות לטווח הגלובלי של התרבות הקוריאנית, ושכיחותו במדינות שונות היא עדות לכוחה של הפזורה הקוריאנית. למידע נוסף על שם המשפחה קמחי, ניתן לצפות בסרטון YouTube זה . לסיכום, שם המשפחה קמחי הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. היא נגזרת מהמילה הקוריאנית ל"ירקות כבושים", ולעתים קרובות מאויתת כ-Gimchi, Kimchee או Kimche. שם המשפחה נמצא לרוב בדרום קוריאה, אך נמצא גם בסין, יפן ומדינות אחרות. מקורו של שם המשפחה קמחי ניתן לייחס לשושלת ג'וסון בקוריאה, כאשר הוא שימש להבדיל בין משפחות שהיו מעורבות בייצור ירקות כבושים ומזונות מותססים אחרים. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קמצ'י, כולל השחקן הדרום קוריאני קים סו-היון, הזמר הדרום קוריאני קים ג'ה-ג'ונג והשחקנית הדרום קוריאנית קים טה-הי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן