דף הבית » להעביר את הזמן » מקור שם משפחה פרץ

מקור שם משפחה פרץ

מקור שם משפחה פרץ

מקור שם משפחה פרץ

שם המשפחה פרץ הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "פרץ", שפירושה "פורה" או "מבורך". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, אך נמצא גם במדינות אחרות בעולם. על פי ההערכות, מקורו של שם המשפחה פרץ במזרח התיכון, והוא שימש על ידי משפחות יהודיות באזור במשך מאות שנים. משערים שהוא אומץ על ידי מהגרים יהודים למדינות אחרות במאות ה-19 וה-20. שם המשפחה פרץ נפוץ בעיקר בישראל, שם הוא שם המשפחה השני בשכיחותו אחרי כהן. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה, בריטניה, צרפת, גרמניה ואוסטרליה.

פירוש שם המשפחה פרץ

משמעותו של שם המשפחה פרץ היא "פוריה" או "מבורך". הדבר נובע ככל הנראה מהעובדה שמשפחת פרץ הייתה ידועה בהצלחתה ובשגשוגה. משפחת פרץ נודעה בעושרה והצלחתה בעסקים, ולעתים קרובות כונתה "שושלת פרץ".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פרץ

ישנם הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פרץ, ביניהם ראש ממשלת ישראל אהוד ברק, הפוליטיקאי הישראלי יצחק רבין והזמר והיוצר הישראלי דיוויד ברוזה.

סיכום

שם המשפחה פרץ הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "פרץ", שפירושה "פורה" או "מבורך". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, אך נמצא גם במדינות אחרות בעולם. הפירוש של שם המשפחה פרץ נחשב ל"פורה" או "מבורך", ויש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פרץ, ביניהם ראש ממשלת ישראל אהוד ברק, הפוליטיקאי הישראלי יצחק רבין והזמר והפזמונאי הישראלי דיוויד ברוזה. למידע נוסף על שם המשפחה פרץ, ניתן לצפות בסרטון זה על מקורו ומשמעותו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן