דף הבית » מעניין » מקור שם משפחה פוקר

מקור שם משפחה פוקר

מקור שם משפחה פוקר

מקור שם משפחה פוקר

שם המשפחה Pokers הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "pocca", שפירושה "תיק" או "כיס". השם ניתן כנראה למישהו שהיה יצרן של תיקים או כיסים. ייתכן גם שהשם ניתן למי שהיה מוכר של תיקים או כיסים.

היסטוריה מוקדמת של משפחת פוקר

התיעוד המוקדם ביותר הידוע של משפחת פוקר מתוארך למאה ה-13 באנגליה. האיות המתועד הראשון של שם המשפחה היה "פוקר", שהופיע במאה הגלילים של 1273. המאה הגלילים היו מפקד אוכלוסיית אנגליה שנערך בתקופת שלטונו של המלך אדוארד הראשון.

וריאציות של השם

עם הזמן, האיות של שם המשפחה Pokers השתנה. וריאציות של השם כוללות Pockers, Pockar, Pockers, Pockes, Pockys, Pockiss, Pockisses, Pockeses, Pockesys, Pockesyses, Pockesysys ו-Pockesysyses.

הגירה של משפחת פוקר

למשפחת פוקרס יש היסטוריה ארוכה של הגירה. במהלך המאות ה-16 וה-17 עברו רבים מבני המשפחה לארצות הברית ולקנדה. במאה ה-19 עברו חלק מבני המשפחה לאוסטרליה וניו זילנד.

סמל משפחת פוקרס

סמל משפחת פוקר הוא מגן עם שלושה כוכבי זהב על רקע כחול. הסמל הוא סמל לכוחה ואומץ הלב של המשפחה.

מוטו משפחת פוקר

המוטו של משפחת פוקר הוא "Fortis et Fidelis", שפירושו "חזק ונאמן". המוטו הזה הוא תזכורת למחויבות המשפחה לנאמנות ולחוזק.

סיכום

שם המשפחה Pokers הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "pocca", שפירושה "תיק" או "כיס". התיעוד המוקדם ביותר הידוע של המשפחה מתוארך למאה ה-13 באנגליה. עם הזמן, האיות של שם המשפחה Pokers השתנה. למשפחת פוקרס יש היסטוריה ארוכה של הגירה, עם חברים רבים שעברו לארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. סמל משפחת פוקר הוא מגן עם שלושה כוכבי זהב על רקע כחול, והמוטו המשפחתי הוא "Fortis et Fidelis", שפירושו "חזק ונאמן". למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן