דף הבית » אנציקלופדיה » מקור שם משפחה סיבוני

מקור שם משפחה סיבוני

מקור שם משפחה סיבוני

מהו שם המשפחה סיבוני?

שם המשפחה סיבוני הוא שם משפחה שמקורו באיטליה ונמצא כיום במדינות רבות ברחבי העולם. השם נגזר מהמילה הלטינית "סיבוניה", שפירושה "בן סיבון". השם סיבון היה שם אישי רומי, ומאמינים ששם המשפחה סיבוני נגזר ממנו. שם המשפחה סיבוני נמצא לרוב באיטליה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו צרפת, גרמניה, ספרד וארצות הברית. באיטליה, שם המשפחה סיבוני נמצא לרוב באזורי לומברדיה, אמיליה-רומאניה ו-ונטו. בצרפת, שם המשפחה סיבוני נמצא לרוב באזורי פרובנס-אלפ-קוט ד'אזור ולנגדוק-רוסיון. בגרמניה, שם המשפחה סיבוני נמצא לרוב באזורי בוואריה ובאדן-וורטמברג. בספרד, שם המשפחה סיבוני נמצא לרוב באזורי קטלוניה ואנדלוסיה. בארצות הברית, שם המשפחה סיבוני נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק ופלורידה.

משמעות שם המשפחה סיבוני

מקורו של שם המשפחה סיבוני הוא מהמילה הלטינית "סיבוניה", שפירושה "בן סיבון". השם סיבון היה שם אישי רומי, ומאמינים ששם המשפחה סיבוני נגזר ממנו. ההערכה היא שהשם סיבון נגזר מהמילה הלטינית "סיבילוס", שפירושה "לחישה".

השוואה מהירה

מדינה שְׁכִיחוּת
אִיטַלִיָה הכי נפוץ
צָרְפַת מְשׁוּתָף
גֶרמָנִיָה מְשׁוּתָף
סְפָרַד מְשׁוּתָף
ארצות הברית מְשׁוּתָף

היסטוריה של שם המשפחה סיבוני

מקורו של שם המשפחה סיבוני באיטליה בימי הביניים. מאמינים שמשפחת סיבוני הייתה משפחת אצולה מאזור לומברדיה. על פי ההערכה, המשפחה הייתה קשורה למשפחת ויסקונטי החזקה, שהיו שליטי מילאנו מהמאות ה-13 עד ה-15. על פי ההערכות, משפחת סיבוני הייתה מעורבת בפוליטיקה ובצבא. הם עסקו גם באומנויות ובספרות, והיו פטרוני האמנויות. על פי החשד, משפחת סיבוני הייתה מעורבת בפיתוח העיר מילאנו, והמשפחה הייתה מעורבת בבניית רבים מבנייני העיר. על פי ההערכות, משפחת סיבוני התפשטה למדינות אחרות בעיר. המאות ה-16 וה-17. על פי ההערכות, המשפחה התפשטה לצרפת, גרמניה, ספרד וארצות הברית. בצרפת מאמינים שמשפחת סיבוני הייתה מעורבת בפיתוח העיר מרסיי. בגרמניה מאמינים שמשפחת סיבוני הייתה מעורבת בפיתוח העיר מינכן. בספרד מאמינים שמשפחת סיבוני הייתה מעורבת בפיתוח העיר ברצלונה. בארצות הברית, מאמינים שמשפחת סיבוני הייתה מעורבת בפיתוח העיר סן פרנסיסקו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סיבוני

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סיבוני. כמה מהאנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה סיבוני כוללים את האמן והפסל האיטלקי ג'וזפה סיבוני, הצייר והפסל האיטלקי פרנצ'סקו סיבוני, והמלחין והמנצח האיטלקי ג'וזפה סיבוני. ג'וזפה סיבוני היה אמן ופסל איטלקי שנולד ב-1763 ומת ב-1836 הוא ידוע בעיקר בזכות הפסלים שלו של דמויות דתיות וניתן למצוא את יצירותיו בכנסיות ובמוזיאונים ברחבי איטליה. פרנצ'סקו סיבוני היה צייר ופסל איטלקי שנולד ב-1790 ומת ב-1867. הוא ידוע בעיקר בזכות ציוריו של ניתן למצוא דמויות דתיות ויצירותיו בכנסיות ובמוזיאונים ברחבי איטליה. ג'וזפה סיבוני היה מלחין ומנצח איטלקי שנולד ב-1790 ומת ב-1867. הוא ידוע בעיקר בזכות האופרות והסימפוניות שלו וניתן למצוא את יצירותיו במוזיקה ספריות ברחבי איטליה.

סיכום

שם המשפחה סיבוני הוא שם משפחה שמקורו באיטליה ונמצא כיום במדינות רבות ברחבי העולם. השם נגזר מהמילה הלטינית "סיבוניה", שפירושה "בן סיבון". השם סיבון היה שם אישי רומי, ומאמינים ששם המשפחה סיבוני נגזר ממנו. שם המשפחה סיבוני נמצא לרוב באיטליה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו צרפת, גרמניה, ספרד וארצות הברית. מקורו של שם המשפחה סיבוני הוא מהמילה הלטינית "סיבילוס", שפירושה "לחישה". על פי ההערכות, משפחת סיבוני הייתה מעורבת בפוליטיקה ובצבא, וכן הייתה מעורבת באמנות ובספרות. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סיבוני, ביניהם האמן והפסל האיטלקי ג'וזפה סיבוני, הצייר והפסל האיטלקי פרנצ'סקו סיבוני, והמלחין והמנצח האיטלקי ג'וזפה סיבוני. למידע נוסף על שם המשפחה סיבוני, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן