דף הבית » מעניין » מקור שם משפחה סיבוני

מקור שם משפחה סיבוני

מקור שם משפחה סיבוני

מהו שם המשפחה סיבוני?

שם המשפחה סיבוני הוא שם משפחה שמקורו באיטליה. זה נגזר מהמילה הלטינית "סיבוניוס", שפירושה "בן סיבון". משערים שמשפחת סיבוני מקורה באזור אמיליה-רומאניה, בחלקה הצפוני של איטליה. מאמינים ששם המשפחה סיבוני קיים מאז המאה ה-12. מאמינים שזה נגזר מהמילה הלטינית "סיבוניוס", שפירושה "בן סיבון". משערים שמשפחת סיבוני מקורה באזור אמיליה-רומאניה, בחלקה הצפוני של איטליה.

מה המשמעות של שם המשפחה סיבוני?

המשמעות של שם המשפחה סיבוני היא "בן סיבון". השם סיבון נגזר מהמילה הלטינית "סיבוניוס", שפירושה "בן סיבון". משערים שמשפחת סיבוני מקורה באזור אמיליה-רומאניה, בחלקה הצפוני של איטליה. מאמינים ששם המשפחה סיבוני קיים מאז המאה ה-12. מאמינים שזה נגזר מהמילה הלטינית "סיבוניוס", שפירושה "בן סיבון". משערים שמשפחת סיבוני מקורה באזור אמיליה-רומאניה, בחלקה הצפוני של איטליה.

היכן נמצא שם המשפחה סיבוני?

שם המשפחה סיבוני נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נמצא לרוב באיטליה, שם מקורו, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. מאמינים ששם המשפחה סיבוני קיים מאז המאה ה-12. מאמינים שזה נגזר מהמילה הלטינית "סיבוניוס", שפירושה "בן סיבון". משערים שמשפחת סיבוני מקורה באזור אמיליה-רומאניה, בחלקה הצפוני של איטליה.

שם משפחה סיבוני בארצות הברית

שם המשפחה סיבוני נמצא בארצות הברית, שם הוא נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק ופלורידה. מאמינים שמשפחת סיבוני הגיעה לראשונה לארצות הברית בסוף המאה ה-19.

שם משפחה סיבוני בקנדה

שם המשפחה סיבוני נמצא בקנדה, שם הוא נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. מאמינים שמשפחת סיבוני הגיעה לראשונה לקנדה בסוף המאה ה-19.

שם משפחה סיבוני באוסטרליה

שם המשפחה סיבוני נמצא באוסטרליה, שם הוא נמצא לרוב במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס. מאמינים שמשפחת סיבוני הגיעה לראשונה לאוסטרליה בסוף המאה ה-19.

שם משפחה סיבוני בניו זילנד

שם המשפחה סיבוני נמצא בניו זילנד, שם הוא נמצא לרוב באי הצפוני. מאמינים שמשפחת סיבוני הגיעה לראשונה לניו זילנד בסוף המאה ה-19.

השוואה מהירה

מדינה שם משפחה סיבוני
ארצות הברית קליפורניה, ניו יורק, פלורידה
קנדה אונטריו, קוויבק
אוֹסטְרַלִיָה ויקטוריה, ניו סאות' ויילס
ניו זילנד אי צפוני

לסיכום, שם המשפחה סיבוני הוא שם משפחה שמקורו באיטליה. זה נגזר מהמילה הלטינית "סיבוניוס", שפירושה "בן סיבון". משערים שמשפחת סיבוני מקורה באזור אמיליה-רומאניה, בחלקה הצפוני של איטליה. שם המשפחה סיבוני נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. למידע נוסף על שם המשפחה סיבוני, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן