דף הבית » מומלץ בהקדם » מקור שם משפחה מארלי

מקור שם משפחה מארלי

2023-04-30 16:49:00+02:00

מבוא לשם המשפחה מארלי

שם המשפחה מארלי הוא שם משפחה אנגלי ממוצא אנגלו-סכסוני. סביר להניח שמקורו במחוז דבון, בדרום מערב אנגליה. השם נגזר מהמילים האנגליות הישנות 'maer' ו-'leah', שמשמעותן 'פינוי גבולות'. מאמינים שמשפחת מארלי היו במקור בעלי קרקעות שהחזיקו בקרקע בגבולות של שתי אחוזות שונות. שם המשפחה מארלי נמצא ברחבי הממלכה המאוחדת, במיוחד בדבון, קורנוול וסומרסט. הוא נמצא גם באירלנד, לשם חושבים שהוא הובא על ידי מתיישבים מאנגליה במאה ה-17. שם המשפחה מארלי נמצא גם בארצות הברית, לשם הובא על ידי מתנחלים מאנגליה במאה ה-18.

גרסאות של שם המשפחה מארלי

לשם המשפחה מארלי יש מספר גרסאות, כולל מרלי, מרלי, מרלי, מארלו, מארלו ומרליין. גרסאות אלה נמצאות ברחבי בריטניה וארצות הברית.

התפשטות גיאוגרפית של שם המשפחה מארלי

שם המשפחה מארלי נמצא ברחבי הממלכה המאוחדת, במיוחד בדבון, קורנוול וסומרסט. הוא נמצא גם באירלנד, לשם חושבים שהוא הובא על ידי מתיישבים מאנגליה במאה ה-17. שם המשפחה מארלי נמצא גם בארצות הברית, לשם הובא על ידי מתנחלים מאנגליה במאה ה-18. בארצות הברית, שם המשפחה מארלי נפוץ ביותר במדינות ניו יורק, פנסילבניה ומסצ'וסטס. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו קליפורניה, טקסס ופלורידה.

שם משפחה מארלי באנגליה

באנגליה, שם המשפחה מארלי נפוץ ביותר במחוזות דבון, קורנוול וסומרסט. הוא נמצא גם במחוזות אחרים, כמו וילטשייר, המפשייר ודורסט.

שם משפחה מארלי באירלנד

באירלנד, שם המשפחה מארלי נפוץ ביותר במחוזות דבלין, קורק וגאלווי. הוא נמצא גם במחוזות אחרים, כמו מאיו, לימריק ודוניגל.

שם משפחה מארלי בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה מארלי נפוץ ביותר במדינות ניו יורק, פנסילבניה ומסצ'וסטס. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו קליפורניה, טקסס ופלורידה. שם המשפחה מארלי נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מארלי

היו מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מארלי, ביניהם בוב מארלי, זמר הרגאיי וכותב השירים הג'מייקני; ווינסטון מארלי, השחקן הבריטי; וג'ון מארלי, השחקן האמריקאי.

סיכום

שם המשפחה מארלי הוא שם משפחה אנגלי ממוצא אנגלו-סכסוני. סביר להניח שמקורו במחוז דבון, בדרום מערב אנגליה. השם נגזר מהמילים האנגליות הישנות 'maer' ו-'leah', שמשמעותן 'פינוי גבולות'. הוא נמצא ברחבי בריטניה, אירלנד, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. היו מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מארלי, ביניהם בוב מארלי, זמר הרגאיי וכותב השירים הג'מייקני; ווינסטון מארלי, השחקן הבריטי; וג'ון מארלי, השחקן האמריקאי. למידע נוסף על שם המשפחה מארלי, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן