דף הבית » אנציקלופדיה » מקור שם משפחה לוין

מקור שם משפחה לוין

מקור שם משפחה לוין

מהו מקור שם המשפחה לוין?

שם המשפחה לוין הוא ממוצא יהודי והוא נגזר מהשם העברי לוי. השם לוי נגזר מהמילה העברית "לב" שפירושה "מחובר" או "מחובר". השם לוי ניתן במקור לבנם השלישי של יעקב ולאה בברית הישנה. השם לוי אומץ על ידי העם היהודי כשם משפחה ונמצא במדינות רבות ושונות ברחבי העולם. במדינות מסוימות שונה השם ללוין או לוינסון. במדינות אחרות השם שונה ללוין או לוינסקי. שם המשפחה לוין נמצא לרוב בארצות הברית, ישראל ובריטניה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

מה פירוש שם המשפחה לוין?

שם המשפחה לוין נגזר מהשם העברי לוי, שפירושו "מחובר" או "מחובר". השם לוי ניתן במקור לבנם השלישי של יעקב ולאה בברית הישנה. השם לוי אומץ על ידי העם היהודי כשם משפחה ונמצא במדינות רבות ושונות ברחבי העולם. במדינות מסוימות שונה השם ללוין או לוינסון. במדינות אחרות השם שונה ללוין או לוינסקי. המשמעות של שם המשפחה לוין מקושרת לרוב לשם העברי לוי, שפירושו "מחובר" או "מחובר". השם לוי ניתן במקור לבן השלישי של יעקב ולאה בברית הישנה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לוין

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה לוין. כמה מהאנשים הבולטים ביותר בעלי שם המשפחה לוין כוללים:• מארק לוין – מנחה רדיו, סופר ועורך דין אמריקאי• סם לוין – שחקן אמריקאי• ריצ'רד לוין – כלכלן אמריקאי ונשיא אוניברסיטת ייל לשעבר• דיוויד לוין – כדורגלן ישראלי• ארתור לוין לוין – עורך דין ופעיל זכויות אזרח אמריקאי• מייקל לוין – פילוסוף אמריקאי

סיכום

שם המשפחה לוין הוא ממוצא יהודי והוא נגזר מהשם העברי לוי. השם לוי ניתן במקור לבן השלישי של יעקב ולאה בברית הישנה. השם לוי אומץ על ידי העם היהודי כשם משפחה ונמצא במדינות רבות ושונות ברחבי העולם. המשמעות של שם המשפחה לוין מקושרת לרוב לשם העברי לוי, שפירושו "מחובר" או "מחובר". ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה לוין, כולל מארק לוין, סם לוין, ריצ'רד לוין, דיוויד לוין, ארתור לוין ומייקל לוין. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן