דף הבית » המלצת הצוות » מקור שם משפחה דמרי: מדריך מקיף

מקור שם משפחה דמרי: מדריך מקיף

מקור שם משפחה דמרי: מדריך מקיף

מהו שם המשפחה דמרי?

שם המשפחה דמרי הוא שם פטרונימי, הנגזר משם הפרטי של אב או אב קדמון. זהו שם משפחה נפוץ בחלקים רבים של העולם, כולל אירופה, המזרח התיכון וצפון אפריקה. מקורו של שם המשפחה דמארי הוא במזרח התיכון, ומאמינים שהוא נגזר מהמילה הערבית "דומארי", שפירושה "בן הים".

היסטוריה של שם המשפחה דמרי

לשם המשפחה דמארי יש היסטוריה ארוכה וסיפורית. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, וחושבים שהוא נגזר מהמילה הערבית "דומארי", שפירושה "בן הים". סבורים כי שם המשפחה דמארי שימש יורדי ים, כדרך לזהות את עצמם ואת משפחותיהם. שם המשפחה דמארי נמצא גם באירופה, במיוחד באיטליה, לשם הובא על ידי מהגרים מהמזרח התיכון . שם המשפחה דמארי נמצא גם בצפון אפריקה, שם מניחים שהוא הובא על ידי מהגרים מהמזרח התיכון.

וריאציות של שם המשפחה דמרי

לשם המשפחה דמארי יש וריאציות רבות, כולל דמאר, דמארי, דמארי, דמרי, דמארי, דמריה, דמארייה, דמארייה, דמריה ודמריה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דמרי

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה דמרי, כולל השחקן והבמאי האיטלקי, אנטוניו דמארי; הזמר והכותב האיטלקי, אנטוניו דמארי; והשחקן, הבמאי והמפיק האיטלקי, אנטוניו דמארי.

שם משפחה דמרי בארצות הברית

שם המשפחה דמרי נמצא בארצות הברית, במיוחד במדינות קליפורניה, ניו יורק ופלורידה. שם המשפחה דמרי נמצא גם בקנדה, במיוחד במחוזות אונטריו וקוויבק.

דמרי סמל

הסמל של דמרי הוא מגן עם רקע כחול, ובמרכזו צלב לבן. המגן מוקף בגבול לבן, עם דפוס משובץ אדום ולבן. המגן מכוסה בכתר, והמוטו של המשפחה הוא "Semper Fidelis", שפירושו "תמיד נאמן".

סיכום

שם המשפחה דמרי הוא שם פטרונימי, הנגזר משם הפרטי של אב או אב קדמון. זהו שם משפחה נפוץ בחלקים רבים של העולם, כולל אירופה, המזרח התיכון וצפון אפריקה. לשם המשפחה דמארי יש וריאציות רבות, כולל דמאר, דמארי, דמארי, דמרי, דמארי, דמריה, דמארייה, דמארייה, דמריה ודמריה. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה דמרי, כולל השחקן והבמאי האיטלקי, אנטוניו דמארי; הזמר והכותב האיטלקי, אנטוניו דמארי; והשחקן, הבמאי והמפיק האיטלקי, אנטוניו דמארי. הסמל של דמרי הוא מגן עם רקע כחול, ובמרכזו צלב לבן. המגן מוקף בגבול לבן, עם דפוס משובץ אדום ולבן. המגן מכוסה בכתר, והמוטו של המשפחה הוא "Semper Fidelis", שפירושו "תמיד נאמן".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן