דף הבית » מומלץ בהקדם » מקור שם משפחה אלישקביץ'

מקור שם משפחה אלישקביץ'

מקור שם משפחה אלישקביץ'

מה פירוש שם המשפחה אלישקביץ'?

שם המשפחה אלישקביץ' נגזר מהמילה הרוסית "אלישקה", שפירושה "מתנת אלוהים". מקורו של שם משפחה זה הוא באימפריה הרוסית, והוא נפוץ עד היום ברוסיה. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל אוקראינה, בלארוס וליטא.

תולדות שם המשפחה אלישקביץ'

לשם המשפחה אלישקביץ' יש היסטוריה ארוכה ומעניינת. מאמינים שמקורו באימפריה הרוסית במאה ה-18. שם המשפחה נגזר מהמילה הרוסית "אלישקה", שפירושה "מתנת אלוהים". מאמינים ששם המשפחה ניתן לאדם שנחשב כמתנת אלוהים. שם המשפחה אלישקביץ' נפוץ עד היום ברוסיה. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל אוקראינה, בלארוס וליטא. שם המשפחה נמצא גם בארצות הברית, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים מרוסיה וממדינות אחרות במזרח אירופה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלישקביץ'

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה אלישקביץ'. אלו כוללים:

  • ולדימיר אלישקביץ', שחקן ובמאי רוסי.
  • איבן אלישקביץ', צייר רוסי.
  • אלכסיי אלישקביץ', מלחין רוסי.
  • סרגיי אלישקביץ', פסל רוסי.

אלישקביץ' שם משפחה בארצות הברית

שם המשפחה אלישקביץ' נמצא בארצות הברית, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים מרוסיה וממדינות אחרות במזרח אירופה. שם המשפחה נפוץ ביותר במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

סמל אלישקביץ'

שם המשפחה אלישקביץ' קשור לסמל. הסמל הוא מגן עם רקע שחור וצלב לבן. המגן מוקף בגבול אדום ומעליו כתר. על פי ההערכות, הסמל הוענק למשפחת אלישקביץ' במאה ה-18.

אילן יוחסין של שם המשפחה אלישקביץ'

אם אתה מעוניין לחקור את שם המשפחה אלישקביץ', ישנם מספר משאבים זמינים. באתר FamilySearch יש מאגר רשומות הקשורות לשם המשפחה אלישקביץ'. אתה יכול גם לחפש רשומות באתר Ancestry.com ובאתרי גנאלוגיה אחרים. בנוסף, ישנם מספר ספרים ומאמרים על שם המשפחה אלישקביץ'. אלה כוללים את "משפחת אלישקביץ': היסטוריה וגנאלוגיה" מאת אלכסנדר אלישקביץ' ו"שם משפחת אלישקביץ': מקורו ותולדותיו" מאת אלכסנדר אלישקביץ'.

סיכום

שם המשפחה אלישקביץ' נגזר מהמילה הרוסית "אלישקה", שפירושה "מתנת אלוהים". מקורו של שם המשפחה הוא באימפריה הרוסית במאה ה-18. שם המשפחה נפוץ עד היום ברוסיה, ונמצא גם במדינות אחרות, ביניהן אוקראינה, בלארוס וליטא. שם המשפחה נמצא גם בארצות הברית, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים מרוסיה וממדינות אחרות במזרח אירופה. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה אלישקביץ', ושם המשפחה קשור לסמל. אם אתם מעוניינים לחקור את שם המשפחה אלישקביץ', ישנם מספר משאבים זמינים, כולל אתרים וספרים. למידע נוסף על שם המשפחה אלישקביץ', בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן