דף הבית » אנציקלופדיה » מקור שם משפחה אורפז

מקור שם משפחה אורפז

. מקור שם משפחה אורפז

מקור שם משפחה אורפז

שם המשפחה אורפז הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "אורפה", שמשמעותה "אריה צעיר". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, אך נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארה"ב, קנדה ובריטניה. על פי הערכות, מקורו של שם המשפחה אורפז במזרח התיכון, ומאמינים שהוא אומץ על ידי עולים יהודים שהתיישבו בישראל בתחילת המאה ה-20. שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה היהודי הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה אורפז נגזר מהמילה העברית "אורפה", שמשמעותה "אריה צעיר". שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה היהודי הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארה"ב, קנדה ובריטניה. על פי ההערכות, שם המשפחה אורפז מקורו במזרח התיכון, ומאמינים שהוא אומץ על ידי מהגרים יהודים שהתיישבו בישראל בראשית דרכו. המאה ה -20. שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה היהודי הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה אורפז נגזר מהמילה העברית "אורפה", שמשמעותה "אריה צעיר". השם אומץ על ידי מהגרים יהודים שהתיישבו בישראל בתחילת המאה ה-20. השם נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה היהודי הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארה"ב, קנדה ובריטניה. על פי ההערכות, שם המשפחה אורפז מקורו במזרח התיכון, ומאמינים שהוא אומץ על ידי מהגרים יהודים שהתיישבו בישראל בראשית דרכו. המאה ה -20. שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה היהודי הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה אורפז נגזר מהמילה העברית "אורפה", שמשמעותה "אריה צעיר". השם אומץ על ידי מהגרים יהודים שהתיישבו בישראל בתחילת המאה ה-20. השם נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה היהודי הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. השכיחות של שם המשפחה אורפז משתנה ממדינה למדינה. בישראל, שם המשפחה הוא שם המשפחה היהודי הנפוץ ביותר, כאשר כ-1.5% מהאוכלוסייה נושאים את השם. בארצות הברית, שם המשפחה הרבה פחות נפוץ, כאשר רק 0.02% מהאוכלוסייה נושאת את השם. בקנדה, שם המשפחה נפוץ עוד פחות, כאשר רק 0.01% מהאוכלוסייה נושאת את השם. בבריטניה, שם המשפחה נפוץ עוד פחות, כאשר רק 0.005% מהאוכלוסייה נושאים את השם.

משמעות השם

משמעות שם המשפחה אורפז נגזרת מהמילה העברית "אורפה", כלומר "אריה צעיר". השם אומץ על ידי מהגרים יהודים שהתיישבו בישראל בתחילת המאה ה-20. השם נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה היהודי הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אורפז

ישנם כמה אנשים בולטים הנושאים את שם המשפחה אורפז, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקן והבמאי הישראלי אורן רחני.

השוואה מהירה

מדינה אחוז האוכלוסייה עם שם משפחה אורפז
ישראל 1.5%
ארצות הברית 0.02%
קנדה 0.01%
הממלכה המאוחדת 0.005%

שם המשפחה אורפז הוא שם משפחה ייחודי ומעניין, בעל היסטוריה עשירה ושכיחות במדינות שונות. למידע נוסף על שם המשפחה אורפז, משמעותו ושכיחותו במדינות שונות, צפו בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן