דף הבית » אנציקלופדיה » מקור שם המשפחה Ruas

מקור שם המשפחה Ruas

2023-05-01 13:06:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה רואס?

שם המשפחה Ruas הוא ממקור פורטוגזי, והוא נגזר מהמילה הלטינית "rua", שפירושה "רחוב". מאמינים כי השם ניתן למי שגרו ברחוב מסוים או באזור מסוים. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו ספרד, איטליה וברזיל.

מה המשמעות של שם המשפחה רואס?

שם המשפחה Ruas נגזר מהמילה הלטינית "rua", שפירושה "רחוב". מאמינים כי השם ניתן למי שגרו ברחוב מסוים או באזור מסוים. השם יכול להתפרש גם כ"מי שגר ברחוב".

שכיחות שם המשפחה Ruas

שם המשפחה Ruas נפוץ ביותר בפורטוגל, שם הוא שם המשפחה ה-32 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ספרד, איטליה וברזיל. בארצות הברית, שם המשפחה Ruas הוא שם המשפחה ה-5,945 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Ruas

ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Ruas, כולל:

  • José Ruas, אמן ברזילאי
  • חוסה לואיס רואס, כדורגלן פורטוגלי
  • חוסה מנואל רואס, פוליטיקאי פורטוגלי
  • מיגל רואס, כדורגלן פורטוגלי

רואס בישראל

שם המשפחה רואס לא מאוד נפוץ בישראל, אבל יש כמה אנשים עם השם שמתגוררים בארץ. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בישראל חיים רק כ-20 אנשים בעלי שם המשפחה רואס.

סיכום

שם המשפחה Ruas הוא ממקור פורטוגזי, והוא נגזר מהמילה הלטינית "rua", שפירושה "רחוב". הוא נפוץ ביותר בפורטוגל, שם הוא שם המשפחה ה-32 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ספרד, איטליה וברזיל. בארצות הברית, שם המשפחה Ruas הוא שם המשפחה ה-5,945 הנפוץ ביותר. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Ruas, כולל José Ruas, José Luís Ruas, José Manuel Ruas, ומיגל Ruas. שם המשפחה רואס לא מאוד נפוץ בישראל, אבל יש כמה אנשים עם השם שמתגוררים בארץ. למידע נוסף על מקור שם המשפחה Ruas, בקר ב-he.wikipedia.org או צפה בסרטון זה ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן