דף הבית » TOP10 » מקור שם המשפחה ששון

מקור שם המשפחה ששון

. מקור שם המשפחה ששון

מקור שם המשפחה ששון

שם המשפחה ששון הוא ממוצא יהודי והוא נגזר מהמילה העברית "סון", שפירושה "שמח". מאמינים שמקורו במזרח התיכון ונמצא לרוב בישראל, עיראק ואיראן. השם נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, בריטניה, קנדה ואוסטרליה. משפחת ששון היא משפחה יהודית בולטת הקיימת מאז המאה ה-18. המשפחה ידועה בפילנתרופיה והצלחתה העסקית. המשפחה הקימה דמויות בולטות רבות בעולם העסקים, הפוליטיקה והתרבות. משפחת ששון ידועה גם במעורבותה בקהילה היהודית. המשפחה הייתה מעורבת בהקמת ארגונים יהודיים רבים, ארגוני צדקה ובתי ספר. המשפחה גם הייתה מעורבת בהקמת כמה עיתונים ומגזינים יהודיים.

משמעות שם המשפחה ששון

המשמעות של שם המשפחה ששון היא "שמח" או "מבורך". מאמינים שזה נגזר מהמילה העברית "סאזון", שפירושה "שמח". השם מזוהה לעתים קרובות עם שמחה ואושר. השם קשור גם לעושר והצלחה. משפחת ששון ידועה בפילנתרופיה והצלחתה העסקית. המשפחה הניבה דמויות בולטות רבות בעולם העסקים, הפוליטיקה והתרבות.

וריאציות של שם המשפחה ששון

לשם המשפחה ששון יש כמה וריאציות, כולל ששון, סזן וסזן. וריאציות אלו נמצאות במדינות ואזורים שונים.

אנשים מפורסמים עם שם משפחה ששון

משפחת ששון יצרה דמויות בולטות רבות בעולם העסקים, הפוליטיקה והתרבות. כמה מהאנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה ששון כוללים:• סר פיליפ ששון – פוליטיקאי ואיש עסקים בריטי• סר ויקטור ששון – איש עסקים ופילנתרופ בריטי• סר אדוארד ששון – פוליטיקאי ונדבן בריטי• סר דיוויד ששון – איש עסקים ונדבן הודי• סר אלברט ששון – איש עסקים ופילנתרופ הודי

השוואה מהירה

שם משפחה מָקוֹר מַשְׁמָעוּת וריאציות
ששון יהודי שמח/מבורך ששון, סזן, סזן

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן