דף הבית » המלצת הצוות » מקור שם המשפחה שמואל

מקור שם המשפחה שמואל

מקור שם המשפחה שמואל

מה פירוש שם המשפחה שמואל?

שם המשפחה שמואל נגזר מהשם העברי שמואל, שפירושו "אלוהים שמע". השם נגזר מהשורש העברי "דמה", שפירושו "לשמוע". השם קשור גם לדמות המקראית שמואל, שהיה נביא בתנ"ך העברי.

איפה שם המשפחה שמואל הכי נפוץ?

שם המשפחה שמואל נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-24 הפופולרי ביותר. הוא נפוץ גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-1,737 הפופולרי ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-1,937 הפופולרי ביותר.

ישראל

בישראל, שם המשפחה שמואל הוא שם המשפחה ה-24 הפופולרי ביותר. הוא נמצא בעיקר בערים ירושלים, תל אביב וחיפה. הוא נמצא גם בערים אחרות ברחבי הארץ.

ארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה שמואל הוא שם המשפחה ה-1,737 הפופולרי ביותר. הוא נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי הארץ.

הממלכה המאוחדת

בבריטניה, שם המשפחה שמואל הוא שם המשפחה ה-1,937 הפופולרי ביותר. הוא נמצא לרוב בערים לונדון, מנצ'סטר וברמינגהם. הוא נמצא גם בערים אחרות ברחבי הארץ.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שמואל

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שמואל, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי שמואל שמואלי, והשחקן והבמאי הישראלי שמואל שמואלי.

סיכום

שם המשפחה שמואל נגזר מהשם העברי שמואל, שפירושו "אלוהים שמע". הוא נמצא לרוב בישראל, ארצות הברית ובריטניה. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שמואל, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי שמואל שמואלי, והשחקן והבמאי הישראלי שמואל שמואלי. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן