דף הבית » אנציקלופדיה » מקור שם המשפחה שם המשפחה

מקור שם המשפחה שם המשפחה

מקור שם המשפחה שם המשפחה

מקור שם המשפחה שם המשפחה

שם המשפחה שם משפחה הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "שם משפחה", שפירושה "בן של". מאמינים כי שם המשפחה שימש במקור כדי להבחין בין שני אנשים בעלי אותו שם פרטי. לדוגמה, אם שני אנשים בשם ג'ון גרו באותו כפר, האחד עשוי להיות ידוע בשם ג'ון משפחה, בעוד השני עשוי להיות ידוע בשם ג'ון סמית. שם המשפחה נמצא לרוב באנגליה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות , כמו אירלנד, סקוטלנד וארצות הברית. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ומסצ'וסטס.

היסטוריה של שם המשפחה

שם המשפחה שם משפחה היה בשימוש מאז ימי הביניים. זה תועד לראשונה במאה ה-12, כאשר אדם בשם רוברט משפחה תועד ב-Pipe Rolls of Yorkshire. שם המשפחה נמצא גם במאה הגלילים של 1273, שם תועד אדם בשם ויליאם שם משפחה. שם המשפחה שם המשפחה נמצא באיותים רבים ושונים לאורך ההיסטוריה שלו. כמה מהווריאציות הנפוצות יותר כוללות Surnam, Surnamme, Surnammee ו- Surnammey.

משמעות שם המשפחה

שם המשפחה שם משפחה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "שם משפחה", שפירושה "בן של". מאמינים כי שם המשפחה שימש במקור כדי להבחין בין שני אנשים בעלי אותו שם פרטי. לדוגמה, אם שני אנשים בשם ג'ון גרו באותו כפר, האחד עשוי להיות ידוע בשם ג'ון משפחה, בעוד השני עשוי להיות ידוע בשם ג'ון סמית.

אנשים מפורסמים עם שם משפחה

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה שם משפחה. חלקם כוללים את השחקן והקומיקאי האנגלי ג'ון משפחה, השחקן והבמאי האמריקאי ג'ון משפחה, והזמר והכותב הבריטי ג'ון משפחה.

גנאלוגיה של שם המשפחה

אם אתה מעוניין לחקור את ההיסטוריה המשפחתית שלך, ישנם משאבים רבים זמינים שיעזרו לך להתחקות אחר מוצאך. המשאב הפופולרי ביותר הוא אתר FamilySearch, שהוא אתר גנאלוגיה חינמי המנוהל על ידי כנסיית ישוע המשיח של קדושי אחרון הימים. אתר זה מכיל מסד נתונים עצום של רשומות, כולל רישומי לידה, נישואים ומוות, כמו גם רשומות מפקד. משאב פופולרי נוסף הוא Ancestry.com, שהוא אתר מבוסס מנויים המכיל שפע של מידע גנאלוגי. אתר זה מכיל גם מסד נתונים שניתן לחיפוש של רשומות, כמו גם מגוון כלים שיעזרו לך לחקור את ההיסטוריה המשפחתית שלך. לבסוף, תוכל גם לחפש רשומות באתרים של ספריות וארכיונים מקומיים. בספריות ובארכיונים רבים יש רשומות דיגיטאליות שניתן לחפש באינטרנט, ולחלקן אפילו מאגרי מידע מקוונים של רשומות שניתן לחפש בהן. שם המשפחה שם משפחה הוא שם מעניין וייחודי עם היסטוריה ארוכה ומרתקת. אם אתה מעוניין לחקור את ההיסטוריה המשפחתית שלך, ישנם משאבים רבים זמינים שיעזרו לך להתחקות אחר מוצאך. עם קצת מחקר, אתה יכול לחשוף את ההיסטוריה המרתקת של שם המשפחה שלך. למידע נוסף על מקור שם המשפחה שם משפחה, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן