דף הבית » הכי מדובר » מקור שם המשפחה של Judis – מבט מקיף

מקור שם המשפחה של Judis – מבט מקיף

. מקור שם המשפחה של Judis – מבט מקיף

מהו שם המשפחה ג'ודיס?

שם המשפחה Judis הוא שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של אב או אב קדמון. הוא נמצא לרוב בגרמניה, שם מאמינים שמקורו. שם המשפחה Judis נגזר מהשם האישי הגרמני Jud, שהוא צורה מקוצרת של השם יהודה. השם יהודה נגזר מהשם העברי יהודה, שפירושו "שבח" או "שבח".

וריאציות של שם המשפחה ג'ודיס

לשם המשפחה Judis יש כמה וריאציות, כולל Jud, Judt, Judde, Jut, Jutte, Jutta, Jutte, Juttee, Juttee, Jutty, Juttye, Juttyer. וריאציות אלו נמצאות לרוב בגרמניה, אך ניתן למצוא אותן גם במדינות אחרות, כגון ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

היסטוריה של שם המשפחה ג'ודיס

לשם המשפחה Judis יש היסטוריה ארוכה ומעניינת. מאמינים שמקורו בגרמניה, שם הוא נמצא לראשונה במאה ה-13. מאמינים שהוא נגזר מהשם האישי הגרמני Jud, שהוא צורה מקוצרת של השם יהודה. השם יהודה נגזר מהשם העברי יהודה, שפירושו "שבח" או "שבח". שם המשפחה Judis נמצא לראשונה במדינת בוואריה הגרמנית, שם הוא שימש כשם משפחה על ידי משפחת האצולה של Jud. המשפחה תועדה לראשונה במאה ה-13, והם נודעו בנאמנותם ובשירותם לחצר הבווארית.

שם המשפחה Judis בארצות הברית

שם המשפחה Judis הובא לארצות הברית על ידי מהגרים גרמנים במאה ה-19. המקרה המתועד הראשון של שם המשפחה Judis בארצות הברית היה בשנת 1845, כאשר יוהאן ג'ודיס הגיע לעיר ניו יורק. מאז, שם המשפחה Judis התפשט ברחבי ארצות הברית, וכעת ניתן למצוא אותו בכל 50 המדינות.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Judis

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה ג'ודיס, ביניהם השחקן הגרמני-אמריקאי ג'ון ג'ודיס, העיתונאי האמריקני ג'ון ב. ג'ודיס והסופר וההיסטוריון האמריקאי ג'ון מ. ג'ודיס.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר וריאציות
ג'ודיס גֶרמָנִיָה Jud, Judt, Judde, Jut, Jutte, Jutta, Jutte, Juttee, Juttee, Jutty, Juttye, Juttyer

סיכום

שם המשפחה Judis הוא שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר משם הפרטי של אב או אב קדמון. הוא נמצא לרוב בגרמניה, שם מאמינים שמקורו. לשם המשפחה Judis יש כמה וריאציות, והוא הובא לארצות הברית על ידי מהגרים גרמנים במאה ה-19. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה ג'ודיס, ביניהם השחקן הגרמני-אמריקאי ג'ון ג'ודיס, העיתונאי האמריקני ג'ון ב. ג'ודיס והסופר וההיסטוריון האמריקאי ג'ון מ. ג'ודיס. למידע נוסף על שם המשפחה Judis, אתה יכול לבקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן