דף הבית » אנציקלופדיה » מקור שם המשפחה של פוקס: מדריך מקיף

מקור שם המשפחה של פוקס: מדריך מקיף

מקור שם המשפחה של פוקס: מדריך מקיף

מהו מקור שם המשפחה של שועל?

שם המשפחה פוקס הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "פוקס". השם שימש במקור ככינוי למישהו עם שיער אדום או אופי ערמומי או ערמומי. ייתכן גם שהשם נגזר מהמילה האנגלית הישנה "focas", שמשמעותה "שועל". שם המשפחה פוקס נמצא ברשומות מהמאה ה-12 באנגליה. המקרה המוקדם ביותר שהוקלט של שם המשפחה פוקס הוא משנת 1185, כאשר אדם בשם רוברט פוקס תועד ב-Pipe Rolls of Norfolk. שם המשפחה פוקס נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהמילה הגאלית "mac shuibhne", כלומר "בן השועל".

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה פוקס

שם המשפחה פוקס נמצא לרוב באנגליה, שם הוא שם המשפחה ה-41 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא שם המשפחה ה-77 בשכיחותו. שם המשפחה פוקס נמצא גם באירלנד, שם הוא שם המשפחה החמישי בשכיחותו. בארצות הברית, שם המשפחה פוקס הוא שם המשפחה ה-545 הנפוץ ביותר. הוא נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו.

וריאציות של שם המשפחה פוקס

לשם המשפחה פוקס יש וריאציות רבות, כולל פוקס, פוקס, פוקסן ופוקסמן. וריאציות אחרות כוללות פוקס, פוקס ופוקסמן.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פוקס

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה פוקס, כולל השחקן מייקל ג'יי פוקס, השחקן ג'יימס פוקס והשחקן מתיו פוקס. אנשים מפורסמים אחרים עם שם המשפחה פוקס כוללים את הזמרת פוקסי בראון, השחקן ויוויקה א. פוקס והשחקן אדוארד פוקס.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה פוקס נפוץ?

ת: שם המשפחה פוקס נפוץ למדי, במיוחד באנגליה, סקוטלנד ואירלנד. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-545 הנפוץ ביותר.

ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פוקס?

ת: כן, יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פוקס, כולל השחקן מייקל ג'יי פוקס, השחקן ג'יימס פוקס והשחקן מתיו פוקס.

ש: האם יש וריאציות של שם המשפחה פוקס?

ת: כן, ישנן וריאציות רבות של שם המשפחה פוקס, כולל פוקס, פוקס, פוקסן ופוקסמן. וריאציות אחרות כוללות פוקס, פוקס ופוקסמן.

סיכום

שם המשפחה פוקס הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "פוקס". השם שימש במקור ככינוי למישהו עם שיער אדום או אופי ערמומי או ערמומי. שם המשפחה פוקס נמצא לרוב באנגליה, סקוטלנד ואירלנד, והוא שם המשפחה ה-545 הנפוץ ביותר בארצות הברית. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה פוקס, כולל השחקן מייקל ג'יי פוקס, השחקן ג'יימס פוקס והשחקן מתיו פוקס. יש גם וריאציות רבות של שם המשפחה פוקס, כולל פוקס, פוקס, פוקסן ופוקסמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן