דף הבית » מעניין » מקור שם המשפחה של מארלי: מדריך מקיף

מקור שם המשפחה של מארלי: מדריך מקיף

מקור שם המשפחה של מארלי: מדריך מקיף

מקור שם משפחה מארלי

שם המשפחה מארלי הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילים האנגליות הישנות "maere" ו-"leah", שמשמעותן "אחו גבול". מקורו של השם הוא באזור נורת'המפטונשייר, אנגליה, והוא נמצא ברשומות מהמאה ה-12. שם המשפחה מארלי נמצא גם בסקוטלנד, אירלנד ווילס. שם המשפחה מארלי נמצא באיותים שונים, כולל מארלי, מארלי, מארלי, מרלי, מארלי, מארלו, מארלו ומרלו. האיות של שם המשפחה השתנה עם הזמן, ככל שמשפחות עברו מאזור אחד לאחר וככל שהשפה התפתחה.

וריאציות של שם משפחה מארלי

שם המשפחה מארלי נמצא באיותים שונים, כולל מארלי, מארלי, מארלי, מארלי, מארלי, מארלו, מארלו ומרלו. האיות של שם המשפחה השתנה עם הזמן, ככל שמשפחות עברו מאזור אחד לאחר וככל שהשפה התפתחה.

היסטוריה של שם המשפחה של מארלי

שם המשפחה מארלי הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילים האנגליות הישנות "maere" ו-"leah", שמשמעותן "אחו גבול". מקורו של השם הוא באזור נורת'המפטונשייר, אנגליה, והוא נמצא ברשומות מהמאה ה-12. שם המשפחה מארלי נמצא גם בסקוטלנד, אירלנד ווילס. המקרה המוקדם ביותר של שם המשפחה מארלי הוא במאה ה-12, כאשר וויליאם דה מארלי תועד ב-Pipe Rolls of Northamptonshire בשנת 1176. משפחת מארלי הייתה מבוססת היטב בשנת האזור, והחזיק באדמות בכפר מארלי, הידוע כיום בשם מרסטון סנט לורנס. משפחת מארלי הייתה בולטת גם בסקוטלנד, שם החזיקה ברוניה במחוז לנרקשייר. המשפחה הייתה מבוססת היטב גם באירלנד, שם החזיקו באדמות במחוזות קורק וקרי.

מארלי בולטים

לאורך ההיסטוריה, היו הרבה מארליים בולטים, כולל:

  • בוב מארלי (1945-1981), זמר-יוצר ומוזיקאי ג'מייקני
  • דמיאן מארלי (1978-הווה), זמר-יוצר ומוזיקאי ג'מייקני
  • סר ג'ון מארלי (במאה ה-17), פוליטיקאי אנגלי
  • סר ויליאם מארלי (במאה ה-17), פוליטיקאי אנגלי
  • ג'ון מארלי (1907-1984), שחקן אמריקאי
  • ג'ון מארלי (1917-2002), שחקן בריטי

שם המשפחה מארלי עדיין נמצא בחלקים רבים של העולם, והוא תזכורת להיסטוריה הארוכה והמכובדת של המשפחה.

סיכום

שם המשפחה מארלי הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילים האנגליות הישנות "maere" ו-"leah", שמשמעותן "אחו גבול". מקורו של השם הוא באזור נורת'המפטונשייר, אנגליה, והוא נמצא ברשומות מהמאה ה-12. שם המשפחה מארלי נמצא גם בסקוטלנד, אירלנד ווילס, והוא נמצא באיותים שונים, כולל מארלי, מארלי, מארלי, מרלי, מארלי, מארלו, מארלו ומרלו. לאורך ההיסטוריה, היו מארליים בולטים רבים, כולל בוב מארלי, דמיאן מארלי, סר ג'ון מארלי, סר וויליאם מארלי, ג'ון מארלי וג'ון מארלי. שם המשפחה מארלי עדיין נמצא בחלקים רבים של העולם, והוא תזכורת להיסטוריה הארוכה והמכובדת של המשפחה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן