דף הבית » TOP10 » מקור שם המשפחה של זגורי: השוואה מהירה

מקור שם המשפחה של זגורי: השוואה מהירה

מקור שם המשפחה של זגורי: השוואה מהירה

מקור שם משפחה זגורי

שם המשפחה זגורי הוא שם משפחה ייחודי שקיים כבר מאות שנים. מאמינים שמקורו באזור זגורי, שנמצא במחוז היווני אפירוס. השם נגזר מהמילה היוונית "zagoreion", שפירושה "הר". זה הולם, שכן אזור זגורי ידוע בשטח ההררי שלו. לפי ההערכה, שם המשפחה של זגורי היה בשימוש מאז המאה ה-15. משערים כי הוא שימש את האוכלוסייה המקומית של האזור, כמו גם את אלה שהיגרו לאזור מחלקים אחרים של יוון. שם המשפחה נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר מַשְׁמָעוּת
זגורי יווני הַר
זגוראקיס יווני הר הקטן
זגוראיוס יווני מזגורי
זגוראק סרבית תושב הרים

שם המשפחה זגורי נמצא גם בצורות אחרות, כגון זגוראקיס, זגוראיוס וזגוראק. זגוראקיס נגזר מהמילה היוונית "zagoreion", שפירושה "הר קטן". זגוראיוס נגזר מהמילה היוונית "זגוראיוס", שפירושה "מזגורי". זגוראק נגזר מהמילה הסרבית "zagorac", שפירושה "תושב הרים". שם המשפחה זגורי הוא שם משפחה ייחודי שקיים במשך מאות שנים. מאמינים שמקורו באזור זגורי, שנמצא במחוז היווני אפירוס. השם נגזר מהמילה היוונית "zagoreion", שפירושה "הר". זה הולם, שכן אזור זגורי ידוע בשטח ההררי שלו. לפי ההערכה, שם המשפחה של זגורי היה בשימוש מאז המאה ה-15. משערים כי הוא שימש את האוכלוסייה המקומית של האזור, כמו גם את אלה שהיגרו לאזור מחלקים אחרים של יוון. שם המשפחה נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

זגורי שם משפחה בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה זגורי נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי ופנסילבניה. מאמינים כי שם המשפחה הובא לארצות הברית על ידי מהגרים מאזור זגורי. שם המשפחה נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל קנדה, אוסטרליה ומדינות אחרות.

שם משפחה זגורי בארצות אחרות

שם המשפחה זגורי נמצא גם במדינות אחרות, כמו קנדה, אוסטרליה ומדינות נוספות. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. באוסטרליה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס.

דעה אישית

אני מוצא ששם המשפחה זגורי הוא שם משפחה ייחודי ומעניין. זהו תזכורת לאזור זגורי ולהיסטוריה הארוכה שלו. אני גם מוצא את זה מעניין ששם המשפחה נמצא במקומות אחרים בעולם, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. זוהי עדות לכוחה של הגירה וליכולת של אנשים להפיץ את תרבותם ומורשתם לחלקים אחרים של העולם. לסיכום, שם המשפחה זגורי הוא שם משפחה ייחודי שקיים כבר מאות שנים. מאמינים שמקורו באזור זגורי, שנמצא במחוז היווני אפירוס. השם נגזר מהמילה היוונית "zagoreion", שפירושה "הר". שם המשפחה נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. זהו תזכורת לאזור זגורי ולהיסטוריה הארוכה שלו, כמו גם לכוחה של ההגירה וליכולת של אנשים להפיץ את תרבותם ומורשתם למקומות אחרים בעולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן