דף הבית » המלצת הצוות » מקור שם המשפחה של אייבי

מקור שם המשפחה של אייבי

2023-04-29 02:34:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה הקיסוס?

שם המשפחה Ivy הוא ממקור אנגלי. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "fig", שפירושה "קיסוס". מאמינים ששם המשפחה Ivy הופיע לראשונה באנגליה במהלך ימי הביניים. הוא האמין כי שם המשפחה Ivy שימש לראשונה על ידי אנשים שחיו ליד קירות או בניינים מכוסי קיסוס. שם המשפחה Ivy נמצא גם בסקוטלנד, לשם ההערכה היא שהביאו אותו מתנחלים מאנגליה.

היסטוריה של שם המשפחה אייבי

שם המשפחה אייבי נמצא ברשומות החל מהמאה ה-13. בשנת 1273, אדם בשם רוברט דה אייבי תועד במאה הגלילים של נורפולק, אנגליה. בשנת 1296, אדם בשם ויליאם דה אייבי תועד ב-Subsidie Rolls של יורקשייר, אנגליה. שם המשפחה Ivy נמצא גם בסקוטלנד, לשם ההערכה היא שהביאו אותו מתנחלים מאנגליה.

המשמעות של שם המשפחה אייבי

שם המשפחה Ivy נגזר מהמילה האנגלית הישנה "ifig", שפירושה "קיסוס". מאמינים ששם המשפחה Ivy הופיע לראשונה באנגליה במהלך ימי הביניים. הוא האמין כי שם המשפחה Ivy שימש לראשונה על ידי אנשים שחיו ליד קירות או בניינים מכוסי קיסוס. שם המשפחה אייבי נמצא גם בסקוטלנד, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מתנחלים מאנגליה. שם המשפחה אייבי קשור לכוח וסיבולת. צמח הקיסוס ידוע ביכולתו להיאחז בקירות ובבניינים, וביכולתו לשרוד באקלים קשה. שם המשפחה אייבי קשור גם לנאמנות ונאמנות. צמח הקיסוס ידוע ביכולתו להישאר מחובר למארח שלו במשך שנים רבות.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אייבי

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אייבי לאורך ההיסטוריה. כמה מהבולטים ביותר כוללים:• וויליאם אייבי, פוליטיקאי אנגלי שכיהן כחבר פרלמנט במאה ה-16.• ג'ון אייבי, פוליטיקאי אנגלי שכיהן כחבר פרלמנט במאה ה-17.• תומס אייבי, א. פוליטיקאי אנגלי שכיהן כחבר פרלמנט במאה ה-18.• וויליאם אייבי, פוליטיקאי אמריקאי שכיהן כחבר בית הנבחרים של ארצות הברית במאה ה-19.• ג'ון אייבי, פוליטיקאי אמריקאי שכיהן כחבר של בית הנבחרים של ארצות הברית במאה ה-20.

שם המשפחה של אייבי היום

כיום, שם המשפחה אייבי נמצא בכל העולם. זה נפוץ ביותר בארצות הברית, אנגליה, סקוטלנד ואירלנד. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה אייבי הוא שם המשפחה ה-9,819 הנפוץ ביותר בארצות הברית.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אייבי היום

כיום, ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה אייבי. כמה מהבולטים ביותר כוללים:• רוברט אייבי, אדריכל אמריקאי ומנכ"ל המכון האמריקאי לאדריכלים.• דיוויד אייבי, שחקן וקומיקאי אמריקאי.• אייבי קווין, זמרת, כותבת שירים ושחקנית פורטו-ריקנית.• אייבי לוון, זמרת, כותבת שירים ושחקנית אמריקאית.• אייבי וינטרס, מלכת דראג אמריקאית ואישת ריאליטי בטלוויזיה.

שם משפחה אייבי בשפות אחרות

שם המשפחה Ivy נמצא גם בשפות אחרות. בצרפתית, שם המשפחה Ivy מאוית "Ivi". בספרדית, שם המשפחה Ivy מאוית "Ivi". בגרמנית, שם המשפחה Ivy מאוית "Ivi". בעברית נכתב שם המשפחה אייבי "עברי".

שם משפחה אייבי בישראל

שם המשפחה אייבי נמצא גם בישראל. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שם המשפחה אייבי הוא שם המשפחה ה-1,845 בשכיחותו בישראל. שם המשפחה אייבי נפוץ בעיקר בקרב יהודים ממוצא אשכנזי.

סיכום

שם המשפחה Ivy הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "fig", שפירושה "קיסוס". מאמינים ששם המשפחה Ivy הופיע לראשונה באנגליה במהלך ימי הביניים והוא קשור לכוח וסיבולת. שם המשפחה אייבי נמצא בכל העולם, והוא נפוץ ביותר בארצות הברית, אנגליה, סקוטלנד ואירלנד. שם המשפחה אייבי נמצא גם בשפות אחרות, כמו צרפתית, ספרדית, גרמנית ועברית. בישראל, שם המשפחה אייבי נפוץ בעיקר בקרב יהודים ממוצא אשכנזי. למידע נוסף על שם המשפחה אייבי, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן