דף הבית » מומלץ בהקדם » מקור שם המשפחה של אטלס: מדריך מקיף

מקור שם המשפחה של אטלס: מדריך מקיף

מקור שם המשפחה של אטלס: מדריך מקיף

מקור שם המשפחה של אטלס

אטלס הוא שם משפחה עם היסטוריה עשירה. הוא נגזר מהדמות המיתולוגית היוונית של אטלס, שהיה טיטאן ובנם של יאפטוס וקלימן. הוא נענש על ידי זאוס על חלקו בטיטאנומאכיה, מלחמה בין הטיטאנים והאולימפיים, בכך שנאלץ להחזיק את השמים לנצח. השם אטלס שימש כשם משפחה מאז ימי הביניים ונמצא בתרבויות רבות ברחבי העולם. אטלס הוא שם משפחה נפוץ בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-5,895 הנפוץ ביותר. הוא נפוץ גם בבריטניה, שם הוא שם המשפחה ה-1,945 הנפוץ ביותר. בצרפת, זהו שם המשפחה ה-1,735 הנפוץ ביותר. בגרמניה, זהו שם המשפחה ה-1,945 הנפוץ ביותר. בספרד, זהו שם המשפחה ה-1,845 הנפוץ ביותר.

שם משפחה אטלס בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה אטלס נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה וטקסס. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו פנסילבניה, אילינוי ופלורידה. שם המשפחה אטלס הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "אטלס", שפירושה "אציל".

שם משפחה אטלס בבריטניה

בבריטניה, שם המשפחה אטלס נמצא לרוב במחוזות לונדון, אסקס וקנט. הוא נמצא גם במחוזות אחרים כמו סארי, הרטפורדשייר ובקינגהמשייר. שם המשפחה אטלס הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "אטלס", שפירושה "אציל".

שם משפחה אטלס בצרפת

בצרפת, שם המשפחה אטלס נמצא לרוב באזורי אלזס, לוריין ופיקארדי. הוא נמצא גם באזורים אחרים כמו בריטני, נורמנדי ופרובנס. שם המשפחה אטלס הוא ממקור צרפתי והוא נגזר מהמילה הצרפתית העתיקה "אטלס", שפירושה "אציל".

שם משפחה אטלס בגרמניה

בגרמניה, שם המשפחה אטלס נמצא לרוב במדינות בוואריה, באדן-וורטמברג ונורדריין-וסטפאליה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו הסה, סקסוניה ותורינגיה. שם המשפחה אטלס הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "אטלס", שפירושה "אציל".

שם משפחה אטלס בספרד

בספרד, שם המשפחה אטלס נמצא לרוב באזורי קטלוניה, גליציה ואנדלוסיה. הוא נמצא גם באזורים אחרים כמו קסטיליה וליאון, אראגון וחבל הבאסקים. שם המשפחה אטלס הוא ממקור ספרדי והוא נגזר מהמילה הספרדית העתיקה "אטלס", שפירושה "אציל". שם המשפחה אטלס נקשר לתרבויות רבות לאורך ההיסטוריה שלו. זהו שם משפחה נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם והוא נגזר מאותה מילת שורש בכל שפה. שם המשפחה אטלס הוא תזכורת להיסטוריה העשירה של האנשים שנשאו אותו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן