דף הבית » TOP10 » מקור שם המשפחה של אטלס – גלה את המשמעות מאחורי השם

מקור שם המשפחה של אטלס – גלה את המשמעות מאחורי השם

מקור שם המשפחה של אטלס – גלה את המשמעות מאחורי השם

מקור שם המשפחה של אטלס

אטלס הוא שם משפחה עם היסטוריה ארוכה ומעניינת. הוא נגזר מהדמות המיתולוגית היוונית של אטלס, שנידון להחזיק את השמים לנצח. השם שימש כשם משפחה מאז ימי הביניים, ונמצא במדינות רבות ושונות.אטלס הוא שם משפחה שנמצא בתרבויות ובמדינות רבות ושונות. הוא נמצא לרוב באירופה, במיוחד במדינות ספרד, פורטוגל, איטליה וצרפת. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות ברחבי העולם. המקור של שם המשפחה אטלס אינו ברור לחלוטין. מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר הוא שימש כינוי למי שהיה חזק וחזק. ייתכן גם שהשם נגזר מהדמות המיתולוגית היוונית של אטלס, שנידון להחזיק את השמים לנצח. גם המשמעות של שם המשפחה אטלס אינה ברורה לחלוטין. מאמינים שפירושו "חזק" או "עוצמתי", אבל זה יכול להיות גם "עמידה" או "כוח מתמשך". ייתכן גם שהשם נגזר מהדמות המיתולוגית היוונית של אטלס, שנידון להחזיק את השמים לנצח. אטלס הוא שם משפחה פופולרי במדינות רבות ברחבי העולם. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-1,939 הנפוץ ביותר. בספרד, זהו שם המשפחה ה-1,851 הנפוץ ביותר. בפורטוגל, זהו שם המשפחה ה-1,919 הנפוץ ביותר. באיטליה, זהו שם המשפחה ה-1,845 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אטלס

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה אטלס. אלה כוללים:• השחקן והבמאי הספרדי אנטוניו בנדרס, שנולד בשם המשפחה בנדרס-אטלס.• השחקן והקומיקאי האמריקאי סטיב מרטין, שנולד עם שם המשפחה מרטין-אטלס.• השחקן והבמאי האמריקאי רוברט רדפורד, שנולד עם שם המשפחה רדפורד-אטלס.• השחקן והבמאי האמריקאי ג'ורג' קלוני, שנולד בשם המשפחה קלוני-אטלס.• השחקן והבמאי האמריקאי בן אפלק, שנולד עם שם המשפחה אפלק-אטלס.• השחקן והבמאי האמריקאי בראד פיט , שנולד עם שם המשפחה פיט-אטלס.• השחקן והבמאי האמריקאי טום קרוז, שנולד עם שם המשפחה קרוז-אטלס.

שם משפחה אטלס בשפות אחרות

שם המשפחה אטלס נמצא גם בשפות רבות אחרות. בספרדית, הוא מאוית "אטלס". בפורטוגזית הוא מאוית "אטלס". באיטלקית הוא מאוית "אטלס". בצרפתית, הוא מאוית "אטלס". לסיכום, לשם המשפחה אטלס יש היסטוריה ארוכה ומעניינת. מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר הוא שימש כינוי למי שהיה חזק וחזק. ייתכן גם שהשם נגזר מהדמות המיתולוגית היוונית של אטלס, שנידון להחזיק את השמים לנצח. המשמעות של שם המשפחה אטלס אינה ברורה לחלוטין, אך מאמינים שפירושו "חזק" או "עוצמתי". שם המשפחה אטלס נמצא במדינות רבות ושונות ברחבי העולם, ונמצא גם בשפות רבות אחרות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן