דף הבית » TOP10 » מקור שם המשפחה של אזרי

מקור שם המשפחה של אזרי

מקור שם המשפחה של אזרי

מקור שם המשפחה של אזרי

לשם המשפחה אזרי יש היסטוריה ארוכה ומגוונת, עם שורשים הנמתחים מאות שנים אחורה. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב במדינות כמו איראן, עיראק וטורקיה. שם המשפחה נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה אזרי נגזר מהמילה הערבית "אזהר", שפירושה "פרח". זה כנראה נובע מהעובדה שבני האזארי היו ידועים באהבתם לפרחים ולגינון. כמו כן, סבורים כי שם המשפחה נגזר מהמילה הפרסית "עזר", שפירושה "אש". ייתכן שהסיבה לכך היא שהעם העזרי היה ידוע במיומנותם באמנות הבערת האש.

שם משפחה אזרי בחלקים שונים של העולם

שם המשפחה אזארי נמצא לרוב במזרח התיכון, במיוחד במדינות כמו איראן, עיראק וטורקיה. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה אזרי נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק וטקסס.

שם משפחה אזרי בהיסטוריה

לשם המשפחה אזרי יש היסטוריה ארוכה ומגוונת, עם שורשים הנמתחים מאות שנים אחורה. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב במדינות כמו איראן, עיראק וטורקיה. שם המשפחה נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל ארה"ב, קנדה ובריטניה. לעם האזארי היסטוריה ארוכה ועשירה, ושם המשפחה נקשר לדמויות מפורסמות רבות לאורך ההיסטוריה. למשל, לאנשי העזרי יוחסו את המצאת מפעל הנייר הראשון, כמו גם בית הדפוס הראשון. הם היו ידועים גם במיומנותם באמנות הבערת האש, ובאהבתם לפרחים ולגינון.

אזרי שם משפחה היום

כיום, שם המשפחה אזרי עדיין נמצא בחלקים רבים של העולם, כולל המזרח התיכון, ארצות הברית, קנדה ובריטניה. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אפריקה. שם המשפחה אזארי עדיין מקושר לדמויות מפורסמות רבות, כולל השחקן והקומיקאי האיראני-אמריקאי מאז ג'וברני, הדוגמנית והשחקנית הבריטית-איראנית לילי אזרי, והזמרת והפזמונאית האמריקאית-איראנית סבדאליזה.

סיכום שם משפחה של אזרי

לשם המשפחה אזרי יש היסטוריה ארוכה ומגוונת, עם שורשים הנמתחים מאות שנים אחורה. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב במדינות כמו איראן, עיראק וטורקיה. שם המשפחה נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. לעם האזרי היסטוריה ארוכה ועשירה, ושם המשפחה נקשר לדמויות מפורסמות רבות לאורך ההיסטוריה. כיום, שם המשפחה אזרי עדיין נמצא בחלקים רבים של העולם, כולל המזרח התיכון, ארצות הברית, קנדה ובריטניה. הוא מזוהה גם עם דמויות מפורסמות רבות, ביניהן השחקן והקומיקאי האיראני-אמריקאי מאז ג'ובראני, הדוגמנית והשחקנית הבריטית-איראנית לילי אזרי, והזמרת והפזמונאית האמריקאית-איראנית סבדאליזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן