דף הבית » מעניין » מקור שם המשפחה שושני

מקור שם המשפחה שושני

מקור שם המשפחה שושני

מקור שם המשפחה שושני

שם המשפחה שושני הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "שושן", שפירושה "ורד". זהו שם משפחה פופולרי בישראל, כמו גם במדינות אחרות עם אוכלוסייה יהודית גדולה, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

המשמעות של שושני

השם שושני נגזר מהמילה העברית "שושן", שפירושה "ורד". זהו שם משפחה פופולרי בישראל, כמו גם במדינות אחרות עם אוכלוסייה יהודית גדולה, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. מקורו של השם הוא בדמות המקראית שושן, שהיה בן יהודה.

תולדות שושני

מקורו של השם שושני הוא בדמות המקראית שושן, שהיה בן יהודה. מאמינים כי השם שימש כשם משפחה בימי הביניים, כאשר היהודים החלו לאמץ שמות משפחה. כמו כן, סבורים כי השם שימש את המהגרים היהודים שעלו לישראל בתחילת המאה ה-20.

שכיחות שושני

שם המשפחה שושני נפוץ ביותר בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-18 הפופולרי ביותר. הוא נפוץ גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-5,948 הפופולרי ביותר. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-4,937 הפופולרי ביותר, ובבריטניה, זהו שם המשפחה ה-4,937 הפופולרי ביותר.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה
ישראל ה-18
ארצות הברית 5,948
קנדה 4,937
הממלכה המאוחדת 4,937

שם המשפחה שושני הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "שושן", שפירושה "ורד". זהו שם משפחה פופולרי בישראל, כמו גם במדינות אחרות עם אוכלוסייה יהודית גדולה, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. מקורו של השם הוא בדמות המקראית שושן, שהיה בן יהודה. מאמינים כי השם שימש כשם משפחה בימי הביניים, כאשר היהודים החלו לאמץ שמות משפחה. כמו כן, סבורים כי השם שימש את המהגרים היהודים שעלו לישראל בתחילת המאה ה-20. שם המשפחה שושני נפוץ ביותר בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-18 הפופולרי ביותר. הוא נפוץ גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-5,948 הפופולרי ביותר. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-4,937 הפופולרי ביותר, ובבריטניה, זהו שם המשפחה ה-4,937 הפופולרי ביותר. השם שושני הוא שם ייחודי ומשמעותי, והוא דרך מצוינת לכבד את הדמות המקראית שושן ואת העם היהודי. זה שם שבטוח ייזכר ויוקיר לדורות הבאים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן