דף הבית » המלצת הצוות » מקור שם המשפחה שושני

מקור שם המשפחה שושני

מקור שם המשפחה שושני

מקור שם המשפחה שושני

שם המשפחה שושני הוא ממקור עברי והוא נגזר מהשם המקראי שושן. השם שושן נגזר מהמילה העברית שושן, שפירושה "שושן" או "ורד". השם שושן שימש לראשונה בתנ"ך בספר במדבר, שם הוא מוזכר כשם של שבט ישראל. לפי האמונה מקורו של שם המשפחה שושני במזרח התיכון, במיוחד באזור של ימינו ישראל. מאמינים כי השם אומץ על ידי משפחות יהודיות שהיגרו לאזור ממקומות אחרים בעולם. השם נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל אירופה, צפון אמריקה ודרום אמריקה.

משמעות שם המשפחה שושני

משמעות שם המשפחה שושני היא "שושן" או "ורד". מדובר בהתייחסות לשם המקראי שושן, שמקורו במילה העברית שושן, שפירושה "שושן" או "ורד". השם שושן מוזכר בתנ"ך כשם של שבט ישראל.

התפשטות שם המשפחה שושני

שם המשפחה שושני התפשט ברחבי העולם, כאשר השם נמצא במדינות רבות ושונות. באירופה, השם נמצא במדינות כמו צרפת, גרמניה, איטליה וספרד. בצפון אמריקה, השם נמצא בארצות הברית ובקנדה. בדרום אמריקה, השם נמצא במדינות כמו ארגנטינה, ברזיל וצ'ילה.

השוואה מהירה

מָקוֹר מַשְׁמָעוּת התפשטות
עִברִית לילי או רוז עוֹלָמִי

לסיכום, שם המשפחה שושני הוא ממקור עברי והוא נגזר מהשם המקראי שושן. משמעות השם היא "שושן" או "ורד" והוא התפשט בכל העולם. השם נמצא במדינות רבות ושונות, כולל אירופה, צפון אמריקה ודרום אמריקה. השם הוא תזכורת לשם המקראי שושן ושבט ישראל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן