דף הבית » להעביר את הזמן » מקור שם המשפחה רולוב

מקור שם המשפחה רולוב

מקור שם המשפחה רולוב

מקור שם המשפחה רולוב

שם המשפחה רולוב הוא ממוצא יהודי והוא נגזר מהמילה העברית "רולוב", שפירושה "אדום". הוא האמין כי השם ניתן לאדם שהיה לו שיער אדום או גוון אדמדם. מקורו של השם הוא גם במילה היידיש "רולוב", שפירושה "להתגלגל". שם המשפחה רולוב נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-8 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו ירדן, סוריה ולבנון. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-4,717 הנפוץ ביותר.

רולוב בישראל

בישראל, שם המשפחה רולוב נמצא לרוב באזור צפון הארץ. הוא נמצא גם באזור המרכז, אך נפוץ פחות. שם המשפחה נמצא לרוב בערים חיפה, תל אביב וירושלים. שם המשפחה רולוב נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו ירדן, סוריה ולבנון. בירדן, שם המשפחה הוא שם המשפחה החמישי בשכיחותו, בעוד שבסוריה ובלבנון הוא שם המשפחה ה-12 וה-13 בשכיחותו, בהתאמה.

רולוב בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה רולוב הוא שם המשפחה ה-4,717 הנפוץ ביותר. הוא נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בניו יורק, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-1,735 הנפוץ ביותר, בעוד שבקליפורניה ובפלורידה הוא שם המשפחה ה-2,904 וה-3,919 הנפוצים ביותר, בהתאמה.

משמעות שם המשפחה רולוב

שם המשפחה רולוב נגזר מהמילה העברית "רולוב", שפירושה "אדום". הוא האמין כי השם ניתן לאדם שהיה לו שיער אדום או גוון אדמדם. מקורו של השם הוא גם במילה היידיש "רולוב", שפירושה "להתגלגל".

שאלות ותשובות

מה מקור שם המשפחה רולוב?

שם המשפחה רולוב הוא ממוצא יהודי והוא נגזר מהמילה העברית "רולוב", שפירושה "אדום". הוא האמין כי השם ניתן לאדם שהיה לו שיער אדום או גוון אדמדם. מקורו של השם הוא גם במילה היידיש "רולוב", שפירושה "להתגלגל".

היכן נמצא שם המשפחה רולוב בדרך כלל?

שם המשפחה רולוב נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו ירדן, סוריה ולבנון. בארצות הברית, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-4,717 הנפוץ ביותר.

מה הפירוש של שם המשפחה רולוב?

שם המשפחה רולוב נגזר מהמילה העברית "רולוב", שפירושה "אדום". הוא האמין כי השם ניתן לאדם שהיה לו שיער אדום או גוון אדמדם. מקורו של השם הוא גם במילה היידיש "רולוב", שפירושה "להתגלגל".

סיכום

שם המשפחה רולוב הוא ממוצא יהודי והוא נגזר מהמילה העברית "רולוב", שפירושה "אדום". הוא נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו, ובארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-4,717 הנפוץ ביותר. מקורו של השם הוא גם במילה היידיש "רולוב", שפירושה "להתגלגל". שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו ירדן, סוריה ולבנון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן