דף הבית » המלצת הצוות » מקור שם המשפחה רובין

מקור שם המשפחה רובין

מקור שם המשפחה רובין

מקור שם המשפחה רובין

שם המשפחה רובין הוא ממוצא צרפתי והוא נגזר מהשם הפרטי רובין, שהוא דמעות של רוברט. השם רוברט נגזר מהשם הגרמני Hrodebert, המורכב מהיסודות hrod, כלומר "תהילה" וברט, כלומר "בהיר" או "מפורסם". השם רובין נמצא גם באנגלית, הולנדית וגרמנית. השם רובין תועד לראשונה באנגליה במאה ה-12, והוא זכה לפופולריות על ידי רובין הוד האגדי. השם רובין זכה לפופולריות גם על ידי המשורר הצרפתי בן המאה ה-13, גיום דה לוריס, שכתב את השיר המפורסם, "רומן דה לה רוז". השיר מספר את סיפורו של אביר, רובין, המאוהב בורד יפה.

משמעות שם המשפחה רובין

שם המשפחה רובין נגזר מהשם הפרטי רובין, שפירושו "תהילה בהירה" או "מפורסם". השם קשור גם לרובין הוד האגדי, שהיה פורע חוק גיבור בפולקלור האנגלי.

היסטוריה של שם המשפחה רובין

שם המשפחה רובין הוא ממוצא צרפתי והוא נגזר מהשם הפרטי רובין, שהוא דמעות של רוברט. השם רוברט נגזר מהשם הגרמני Hrodebert, המורכב מהיסודות hrod, כלומר "תהילה" וברט, כלומר "בהיר" או "מפורסם". השם רובין נמצא גם באנגלית, הולנדית וגרמנית. השם רובין תועד לראשונה באנגליה במאה ה-12, והוא זכה לפופולריות על ידי רובין הוד האגדי. השם רובין זכה לפופולריות גם על ידי המשורר הצרפתי בן המאה ה-13, גיום דה לוריס, שכתב את השיר המפורסם, "רומן דה לה רוז". השיר מספר את סיפורו של אביר, רובין, המאוהב בורד יפה. שם המשפחה רובין נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארה"ב, קנדה, צרפת, גרמניה, אנגליה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה רובין נפוץ ביותר במדינות קליפורניה, טקסס וניו יורק.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רובין

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה רובין, כולל רובין הוד האגדי, המשורר הצרפתי מהמאה ה-13, גיום דה לוריס, והשחקן האמריקאי, רובין וויליאמס. אנשים מפורסמים נוספים עם שם המשפחה רובין כוללים את הזמרת האמריקאית, רובין ת'יק, השחקן האמריקאי, רובין רייט, והשחקנית האמריקאית, רובין גיבנס.

דעה אישית

אני חושב ששם המשפחה רובין הוא שם נהדר עם הרבה היסטוריה ומשמעות מאחוריו. זהו שם שמזוהה עם רובין הוד האגדי, המהווה מקור השראה נהדר עבור אנשים רבים. זהו גם שם שמזוהה עם המשורר הצרפתי בן המאה ה-13, גיום דה לוריס, שהוא תזכורת נהדרת לכוחה של הספרות וליופי האהבה. בנוסף, ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה רובין, המהווה עדות לפופולריות של השם ולכוח העמידות של השם. לסיכום, שם המשפחה רובין הוא שם נהדר עם הרבה היסטוריה ומשמעות מאחוריו. זהו שם המזוהה עם רובין הוד האגדי, המשורר הצרפתי בן המאה ה-13, גיום דה לוריס, ואנשים מפורסמים רבים. זהו שם שבטוח יעורר השראה בקרב אנשים רבים לדורות הבאים. למידע נוסף על המקור וההיסטוריה של שם המשפחה רובין, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן