דף הבית » טופ 100 » מקור שם המשפחה רגב

מקור שם המשפחה רגב

מקור שם המשפחה רגב

מה פירוש שם המשפחה רגב?

שם המשפחה רגב הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה "רגב" שפירושה "רגל". מאמינים כי שם המשפחה ניתן במקור למי שהיה שליח או שליח. כמו כן, מאמינים כי שם המשפחה ניתן למי שהיה שליח אלוהים.

איפה שם המשפחה רגב הכי נפוץ?

שם המשפחה רגב נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה החמישי בשכיחותו. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-5,945 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בקנדה, בריטניה ואוסטרליה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רגב

יש כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה רגב. אלה כוללים את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הפוליטיקאית הישראלית מירי רגב, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין.

בנימין נתניהו

בנימין נתניהו הוא ראש ממשלת ישראל הנוכחי ומכהן בתפקיד משנת 2009. הוא ראש ממשלת ישראל הראשון שנולד בישראל לאחר קום המדינה בשנת 1948. הוא חבר מפלגת הליכוד וכיהן במדינה ממשלת ישראל בתפקידים שונים מאז 1988.

מירי רגב

מירי רגב היא פוליטיקאית ישראלית המכהנת כיום כשרת התרבות והספורט. היא חברה במפלגת הליכוד ומכהנת בכנסת משנת 2009. היא שרת התרבות והספורט הראשונה בישראל.

סיכום

שם המשפחה רגב הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה "רגב" שפירושה "רגל". הוא נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה החמישי בשכיחותו. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה רגב, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו והפוליטיקאית הישראלית מירי רגב. למידע נוסף על שם המשפחה רגב, מצא מידע נוסף בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן