דף הבית » מגזין » מקור שם המשפחה קשת: מדריך מקיף

מקור שם המשפחה קשת: מדריך מקיף

מקור שם המשפחה קשת: מדריך מקיף

מקור שם המשפחה קשת

שם המשפחה קשת הוא שם עברי, הנגזר מהמילה "קשת", שפירושה "קשת בענן". מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בישראל, אך נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

פירוש שם המשפחה קשת

המילה "קשת" נגזרת מהמילה העברית "קשת", שפירושה "קשת בענן". הקשת היא סמל לתקווה והבטחה, והשם קשת נחשב כמייצג את התכונות הללו. הוא גם האמין להיות סמל של מזל טוב ושגשוג.

שכיחות שם המשפחה קשת

שם המשפחה קשת נמצא לרוב בישראל, שם הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה קשת הוא שם המשפחה ה-5,937 הנפוץ ביותר, כאשר לפי הערכות 1,000 אנשים נושאים את השם. בקנדה, שם המשפחה קשת הוא שם המשפחה ה-1,845 הנפוץ ביותר, כאשר לפי הערכות 500 איש נושאים את השם. בבריטניה, שם המשפחה קשת הוא שם המשפחה ה-5,937 הנפוץ ביותר, כאשר לפי הערכות 100 אנשים נושאים את השם.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה מספר משוער של אנשים
ישראל הכי נפוץ לא ידוע
ארצות הברית 5,937 1,000
קנדה מקום 1,845 500
הממלכה המאוחדת 5,937 100

שם המשפחה קשת נמצא גם במדינות אחרות, כולל אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אפריקה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קשת

ישנם כמה אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה קשת, ביניהם השחקן והבמאי הישראלי יוסי קשת, הזמר והיוצר הישראלי אביב קשת, והשחקן והבמאי הישראלי-אמריקאי אורן קשת.

שאלות ותשובות

ש: מה מקור שם המשפחה קשת?
ת: שם המשפחה קשת הוא שם עברי, שנגזר מהמילה "קשת", שפירושה "קשת בענן". מאמינים שמקורו במזרח התיכון. ש: מה הפירוש של שם המשפחה קשת?
ת: המילה "קשת" נגזרת מהמילה העברית "קשת", שפירושה "קשת בענן". הקשת היא סמל לתקווה והבטחה, והשם קשת נחשב כמייצג את התכונות הללו. הוא גם האמין להיות סמל של מזל טוב ושגשוג. ש: באילו מדינות נמצא שם המשפחה קשת לרוב?
ת: שם המשפחה קשת נמצא לרוב בישראל, שם הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. ש: יש אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה קשת?
ת: כן, יש כמה אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה קשת, ביניהם השחקן והבמאי הישראלי יוסי קשת, הזמר והפזמונאי הישראלי אביב קשת, והשחקן והבמאי הישראלי-אמריקאי אורן קשת.

סיכום

שם המשפחה קשת הוא שם עברי, הנגזר מהמילה "קשת", שפירושה "קשת בענן". מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בישראל, אך נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. המילה "קשת" נגזרת מהמילה העברית "קשת", שפירושה "קשת בענן". הקשת היא סמל לתקווה והבטחה, והשם קשת נחשב כמייצג את התכונות הללו. הוא גם האמין להיות סמל של מזל טוב ושגשוג. ישנם כמה אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה קשת, ביניהם השחקן והבמאי הישראלי יוסי קשת, הזמר והיוצר הישראלי אביב קשת, והשחקן והבמאי הישראלי-אמריקאי אורן קשת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן