דף הבית » אנציקלופדיה » מקור שם המשפחה קרמר

מקור שם המשפחה קרמר

2023-05-09 10:09:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה קרמר?

שם המשפחה קרמר הוא ממקור גרמני, והוא נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "krammerer", שפירושה "סוחר". מאמינים שהשם ניתן במקור למי שהיה סוחר או סוחר. השם שימש גם להתייחסות למי שעבד בחנות או בחנות.

היסטוריה של שם המשפחה קרמר

מקורו של שם המשפחה קרמר הוא בגרמניה, והוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר במדינה. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל אוסטריה, שוויץ והולנד. התיעוד המוקדם ביותר הידוע של השם מתוארך למאה ה-13, כאשר אדם בשם הנריקוס קרמר תועד בעיר וורמס. שם המשפחה קרמר התפשט למדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה נפוץ ביותר בפנסילבניה, ניו יורק ואוהיו. בקנדה, הוא נפוץ ביותר באונטריו ובקוויבק.

וריאציות של שם המשפחה קרמר

לשם המשפחה קרמר יש וריאציות רבות, כולל קרמר, קרמר, קראם, קראם וקרמרמן. זה גם מאוית לפעמים עם "y" במקום "e", כגון קריימר או קריימר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קרמר

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה קריימר, ביניהם השחקן והקומיקאי מייקל ריצ'רדס, השחקן והבמאי סטנלי קריימר, והשחקן והבמאי ריצ'רד קריימר. אנשים בולטים נוספים בעלי שם המשפחה כוללים את המלחין הגרמני גוסטב קרמר, השחקן והבמאי האמריקאי לארי קרמר, והשחקן והבמאי האמריקאי סטיב קרמר.

קרמר בתרבות היהודית

שם המשפחה קרמר נמצא גם בתרבות היהודית. מאמינים שהוא נגזר מהמילה העברית "כרמל", שפירושה "כרם". השם ניתן במקור למי שעבד בכרם או היה כורם. שם המשפחה קרמר נמצא גם בתרבות היהודית בצורת המילה היידיש "קרמל", שפירושה "חנווני". זה היה שם נפוץ למי שבבעלותו או עבד בחנות או בחנות. שם המשפחה קרמר נמצא גם בתרבות היהודית בצורת המילה היידיש "קרמלניק", שפירושה "סוחר". זה היה שם נפוץ למי שהיה סוחר או סוחר. שם המשפחה קרמר נמצא גם בתרבות היהודית בצורת המילה היידיש "קרעמלניקר", שפירושה "בעל פונדק". זה היה שם נפוץ למי שבבעלותו או עבד בפונדק או במרזח. שם המשפחה קרמר נמצא גם בתרבות היהודית בצורת המילה היידיש "קרעמלניקרין", שפירושה "אשת פונדקאי". זה היה שם נפוץ לאשתו של בעל פונדק או בעל בית מרזח. שם המשפחה קרמר נמצא גם בתרבות היהודית בצורת המילה היידיש "קרעמלניקרל", שפירושה "בן פונדקאי". זה היה שם נפוץ לבנו של בעל פונדק או בעל בית מרזח. שם המשפחה קרמר נמצא גם בתרבות היהודית בצורת המילה היידיש "קרעמלניקרלע", שפירושה "בת הפונדקאי". זה היה שם נפוץ לבתו של בעל פונדק או בעל בית מרזח. שם המשפחה קרמר נמצא גם בתרבות היהודית בצורת המילה היידישית "kremlnikerling", שפירושה "נכדו של הפונדקאי". זה היה שם נפוץ לנכד של בעל פונדק או בעל בית מרזח. שם המשפחה קרמר נמצא גם בתרבות היהודית בצורת המילה היידיש "קרמלניקרליץ", שפירושה "נכדתו של הפונדקאי". זה היה שם נפוץ לנכדה של בעל פונדק או בעל בית מרזח. שם המשפחה קרמר נמצא גם בתרבות היהודית בצורת המילה ביידיש "kremlnikerlingen", שפירושה "נינו של בעל הפונדק". זה היה שם נפוץ לנין של בעל פונדק או בעל בית מרזח. שם המשפחה קרמר נמצא גם בתרבות היהודית בצורת המילה ביידיש "kremlnikerlitzen", שפירושה "הנכדה של הפונדקאי". זה היה שם נפוץ לנינה של בעל פונדק או בעל בית מרזח. לסיכום, שם המשפחה קרמר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית-גבוה התיכונה "krammerer", שפירושה "סוחר". הוא מצוי בתרבות היהודית גם בצורת המילים ביידיש "קרמל", "קרמלניק", "קרמלניקר", "קרמלניקרין", "קרמלניקרל", "קרמלניקרל", "קרמלניקרליץ", "קרמלניקרליץ", "קרמלניקרליץ", ו"kremlnikerlitzen". שם המשפחה נפוץ ביותר בגרמניה, ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל אוסטריה, שוויץ והולנד. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה קריימר, ביניהם השחקן והקומיקאי מייקל ריצ'רדס, השחקן והבמאי סטנלי קריימר, והשחקן והבמאי ריצ'רד קריימר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן