דף הבית » מגזין » מקור שם המשפחה קרמר

מקור שם המשפחה קרמר

מקור שם המשפחה קרמר

מה המשמעות של שם המשפחה קרמר?

שם המשפחה קרמר הוא שם משפחה תעסוקתי גרמני שמקורו במילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "קראמר", שמשמעותה "סוחר" או "סוחר". שם המשפחה שימש במקור לציון מישהו שהיה סוחר או סוחר כלשהו. ייתכן גם ששם המשפחה שימש לציון מי שהיה רוכל או רוכל סחורות.

שכיחות שם המשפחה קרמר

שם המשפחה קרמר נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו. הוא נפוץ גם בהולנד, שם הוא שם המשפחה ה-25 בשכיחותו. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-514 הנפוץ ביותר. באנגליה, זהו שם המשפחה ה-514 הנפוץ ביותר.

מקור שם המשפחה קרמר

מקורו של שם המשפחה קרמר הוא בגרמניה, שם הוא שימש לציון מישהו שהיה סוחר או סוחר כלשהו. ייתכן גם ששם המשפחה שימש לציון מי שהיה רוכל או רוכל סחורות. מקורו של שם המשפחה הוא מימי הביניים, כאשר הוא שימש לציון מישהו שהיה סוחר או סוחר כלשהו.

וריאציות של שם המשפחה קרמר

לשם המשפחה קרמר יש כמה וריאציות, כולל קרמר, קרמאר, קרם, קרמרט, קרמארז, קרמאריק, קרמארובה, קרמארובה, קרמאריקובה וקרמאריקובה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קרמר

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קרמר, ביניהם השחקן והקומיקאי האמריקאי מייקל ריצ'רד "מייק" קרמר, השחקן והקומיקאי האמריקאי ריצ'רד "ריץ'" קרמר, השחקן והקומיקאי האמריקאי ג'ון "ג'ק" קריימר, השחקן והקומיקאי האמריקאי ג'ורג' "גרוצ'ו" קרמר, שחקן וקומיקאי אמריקאי ג'וליוס "גרוצ'ו" קרמר, שחקן וקומיקאי אמריקאי לאונרד "ליאו" קרמר, שחקן וקומיקאי אמריקאי רוברט "בוב" קרמר, שחקן וקומיקאי אמריקאי וויליאם "ביל" קרמר, שחקן וקומיקאי אמריקאי אדוארד "אדי" קרמר, שחקן וקומיקאי אמריקאי ג'וזף "ג'ו" קרמר, שחקן וקומיקאי אמריקאי צ'ארלס "צ'רלי" קרמר, שחקן וקומיקאי אמריקאי הנרי "האנק" קרמר, שחקן וקומיקאי אמריקאי פרנק "פרנקי" קרמר, והשחקן והקומיקאי האמריקאי אלפרד "אל "קרמר.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה
גֶרמָנִיָה ה-15
הולנד ה-25
ארצות הברית 514
אַנְגלִיָה 514

שם המשפחה קרמר הוא שם משפחה תעסוקתי גרמני שמקורו במילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "קראמר", שמשמעותה "סוחר" או "סוחר". הוא נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו, ובהולנד, שם הוא שם המשפחה ה-25 בשכיחותו. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-514 הנפוץ ביותר, ובאנגליה, זהו שם המשפחה ה-514 הנפוץ ביותר. מקורו של שם המשפחה הוא מימי הביניים, כאשר הוא שימש לציון מישהו שהיה סוחר או סוחר כלשהו. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קרמר, ביניהם השחקן והקומיקאי האמריקאי מייקל ריצ'רד "מייק" קרמר, השחקן והקומיקאי האמריקאי ריצ'רד "ריץ'" קרמר, השחקן והקומיקאי האמריקאי ג'ון "ג'ק" קרמר, והשחקן והקומיקאי האמריקאי ג'ורג' "גרוצ'ו "קרמר. כדי ללמוד עוד על מקור שם המשפחה קרמר, אתה יכול לצפות בסרטון זה . לסיכום, שם המשפחה קרמר הוא שם משפחה תעסוקתי גרמני שמקורו במילה הגרמנית התיכונה "קרמר", שמשמעותה "סוחר" או "סוחר". הוא נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו, ובהולנד, שם הוא שם המשפחה ה-25 בשכיחותו. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-514 הנפוץ ביותר, ובאנגליה, זהו שם המשפחה ה-514 הנפוץ ביותר. מקורו של שם המשפחה הוא מימי הביניים, כאשר הוא שימש לציון מישהו שהיה סוחר או סוחר כלשהו. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קרמר, ביניהם השחקן והקומיקאי האמריקאי מייקל ריצ'רד "מייק" קרמר, השחקן והקומיקאי האמריקאי ריצ'רד "ריץ'" קרמר, השחקן והקומיקאי האמריקאי ג'ון "ג'ק" קרמר, והשחקן והקומיקאי האמריקאי ג'ורג' "גרוצ'ו "קרמר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן