דף הבית » מומלץ בהקדם » מקור שם המשפחה קליגלר

מקור שם המשפחה קליגלר

מקור שם המשפחה קליגלר

מהו מקור שם המשפחה קליגלר?

שם המשפחה קליגלר הוא ממקור גרמני, והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכונה "Kleger", שפירושה "פקיד". שם המשפחה שימש כנראה לראשונה על ידי מי שמילא תפקיד פקיד בימי הביניים. השם נמצא גם במדינות אחרות דוברות גרמנית, כמו אוסטריה ושוויץ.

היסטוריה של שם המשפחה קליגלר

התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה קליגלר מתוארך למאה ה-13, כאשר אדם בשם יוהנס קליגלר הוזכר במסמך מהעיר נירנברג. השם התפשט מאז ברחבי אירופה, וכיום נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. בארצות הברית, שם המשפחה קליגלר נמצא לרוב בפנסילבניה, לשם הובא לראשונה על ידי מהגרים גרמנים במאה ה-18. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו ניו יורק, אוהיו וקליפורניה.

וריאציות של שם המשפחה קליגלר

לשם המשפחה קליגלר יש וריאציות רבות, כולל קליגר, קליגלר, קליגל, קליגל וקליגלמן. וריאציות אלו כולן נגזרות מהמילה המקורית בגרמנית-גבוהה "Kleger".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קליגלר

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה קליגלר, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני-אמריקאי מקס קליגלר, המלחין והמנצח האוסטרי-אמריקאי אריך קליגלר, והמתמטיקאי ומדען המחשבים האמריקאי דיוויד קליגלר.

סיכום

שם המשפחה קליגלר הוא ממקור גרמני, והוא נמצא בשימוש מאז ימי הביניים. הוא נמצא כיום במדינות רבות ברחבי העולם, ויש לו וריאציות רבות. ישנם גם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה קליגלר, כולל שחקנים, מלחינים ומתמטיקאים. כדי ללמוד עוד על מקור שם המשפחה קליגלר, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן