דף הבית » מעניין » מקור שם המשפחה קליגלר

מקור שם המשפחה קליגלר

מקור שם המשפחה קליגלר

מקור שם המשפחה קליגלר

שם המשפחה קליגלר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "קלינגר", שפירושה "צלצל". שם המשפחה ניתן כנראה למישהו שהיה מצלצל בכנסייה או במנזר. מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה במאה ה-12 בגרמניה.

משמעות שם המשפחה קליגלר

שם המשפחה קליגלר נגזר מהמילה הגרמנית "קלינגר", שפירושה "צלצל". מכאן עולה כי הנושא המקורי של שם המשפחה היה מצלצל בכנסייה או במנזר. ייתכן ששם המשפחה ניתן גם למי שהיה מצלצל בטירה או בבניין מבוצר אחר.

וריאציות של שם המשפחה קליגלר

לשם המשפחה קליגלר יש וריאציות רבות, כולל קליגל, קליגלר, קליגל, קליגלרין, קליגלר, קליגלרין, קליגלרן, קליגלרנין, קליגלרן, קליגלרנין וקליגלרין.

היסטוריה של שם המשפחה קליגלר

מקורו של שם המשפחה קליגלר בגרמניה במאה ה-12. סביר להניח שהנושא המקורי של שם המשפחה היה מצלצל בכנסייה או במנזר. שם המשפחה נמצא ברשומות מהמאה ה-16 בגרמניה, וסביר להניח שהמשפחה התגוררה בגרמניה במשך כמה מאות שנים לפני כן. שם המשפחה קליגלר נמצא ברשומות מהמאה ה-18 בארצות הברית. סביר להניח שהמשפחה היגרה מגרמניה לארצות הברית במאה ה-18. שם המשפחה נמצא גם ברשומות מהמאה ה-19 בקנדה, מה שמצביע על כך שגם המשפחה היגרה לקנדה במאה ה-19.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קליגלר

ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה קליגלר, ביניהם המלחין והמנצח הגרמני, יוהאן קליגלר (1753-1817); המלחין והמנצח הגרמני-אמריקאי, קרל קליגלר (1817-1890); והמלחין והמנצח הגרמני-אמריקאי, מקס קליגלר (1870-1943).

סיכום

שם המשפחה קליגלר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "קלינגר", שפירושה "צלצל". שם המשפחה ניתן ככל הנראה למישהו שהיה מצלצל בכנסייה או במנזר במאה ה-12 בגרמניה. שם המשפחה נמצא ברשומות מהמאה ה-16 בגרמניה, וסביר להניח שהמשפחה התגוררה בגרמניה כמה מאות שנים לפני כן. שם המשפחה נמצא גם ברשומות מהמאה ה-18 בארצות הברית ומהמאה ה-19 בקנדה, מה שמצביע על כך שהמשפחה היגרה לשתי המדינות. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה קליגלר, ביניהם המלחין והמנצח הגרמני, יוהאן קליגלר (1753-1817); המלחין והמנצח הגרמני-אמריקאי, קרל קליגלר (1817-1890); והמלחין והמנצח הגרמני-אמריקאי, מקס קליגלר (1870-1943). למידע נוסף על מקור ומשמעות שם המשפחה קליגלר, לחצו כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן