דף הבית » מגזין » מקור שם המשפחה קלדרון

מקור שם המשפחה קלדרון

2023-05-01 11:56:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה קלדרון?

שם המשפחה קלדרון הוא ממקור ספרדי והוא נגזר מהמילה הלטינית "קלדרה", שפירושה "קלחת" או "קומקום". מאמינים שהשם שימש לראשונה ככינוי למי שהיה קדר או נפח. כמו כן, מאמינים כי השם שימש כשם משפחה טופונימי, שהוא שם הנגזר ממיקום גיאוגרפי. שם המשפחה קלדרון נמצא לרוב בספרד, מקסיקו ומדינות אחרות דוברות ספרדית. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר.

מה המשמעות של שם המשפחה קלדרון?

משמעות שם המשפחה קלדרון היא "קומקום" או "קלחת". מאמינים כי הוא שימש כינוי למי שהיה קדר או נפח.

שם משפחה קלדרון בספרד

שם המשפחה קלדרון נמצא לרוב בספרד, שם הוא שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר. מקורו של השם הוא באזור הבאסקים בספרד, שם הוא נמצא עד היום.

שם משפחה קלדרון במקסיקו

שם המשפחה קלדרון נמצא גם במקסיקו, שם הוא שם המשפחה ה-1,912 הנפוץ ביותר. מקורו של השם הוא במדינת ג'אליסקו, שם הוא נמצא עד היום.

שם משפחה קלדרון בארצות הברית

שם המשפחה קלדרון נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר. מאמינים שהשם הובא לארצות הברית על ידי מהגרים ספרדים בסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קלדרון

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה קלדרון, כולל נשיא מקסיקו פליפה קלדרון, השחקן הספרדי אנטוניו בנדרס והזמר הספרדי אנריקה איגלסיאס.

סיכום

שם המשפחה קלדרון הוא ממקור ספרדי והוא נגזר מהמילה הלטינית "קלדרה", שפירושה "קלחת" או "קומקום". הוא נמצא לרוב בספרד, מקסיקו ומדינות דוברות ספרדית אחרות, כמו גם בארצות הברית. מאמינים שהשם שימש ככינוי למי שהיה קדר או נפח. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה קלדרון, כולל נשיא מקסיקו פליפה קלדרון, השחקן הספרדי אנטוניו בנדרס והזמר הספרדי אנריקה איגלסיאס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן