דף הבית » הכי מדובר » מקור שם המשפחה קלדרון

מקור שם המשפחה קלדרון

מקור שם המשפחה קלדרון

מהו מקור שם המשפחה קלדרון?

שם המשפחה קלדרון הוא ממקור ספרדי והוא נגזר מהמילה הלטינית caldera, שפירושה "קלחת" או "קומקום". מאמינים שהשם שימש לראשונה על ידי משפחת אצולה ספרדית שהייתה בבעלותה אחוזה גדולה עם אגם בצורת קדירה. משערים שמשפחת קלדרון מקורה במחוז קסטיליה בספרד והיא אחת המשפחות הוותיקות והבולטות במדינה. למשפחה היסטוריה ארוכה ומכובדת, לאחר שיצרה דמויות בולטות רבות בהיסטוריה הספרדית, כולל החוקר והכובש המפורסם הרנן קורטס.

מה המשמעות של שם המשפחה קלדרון?

שם המשפחה קלדרון נגזר מהמילה הלטינית קלדרה, שפירושה "קלחת" או "קומקום". על פי ההערכה, השם ניתן למשפחת אצולה ספרדית שהייתה בבעלותה אחוזה גדולה עם אגם בצורת קדירה. כמו כן, מאמינים כי השם שימש לתיאור מישהו שהיה עובד מתכת מיומן, שכן הקדירה שימשה לעתים קרובות לייצור חפצי מתכת.

איפה שם המשפחה קלדרון הנפוץ ביותר?

שם המשפחה קלדרון נפוץ ביותר בספרד, שם מאמינים שמקורו. הוא נפוץ גם במדינות אמריקה הלטינית, במיוחד במקסיקו, שם הוא שם המשפחה השלישי בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ההיספני ה-8 הנפוץ ביותר.

השוואה מהירה

מדינה שְׁכִיחוּת
סְפָרַד הכי נפוץ
מקסיקו השלישי בשכיחותו
ארצות הברית שם המשפחה ההיספני ה-8 הנפוץ ביותר

שם המשפחה קלדרון הוא שם משפחה בולט ועתיק שהיה בשימוש בספרד ובאמריקה הלטינית במשך מאות שנים. היא נגזרת מהמילה הלטינית קלדרה, שמשמעותה "קלחת" או "קומקום", ומאמינים שהיא ניתנה למשפחת אצולה ספרדית שהייתה בבעלותה אחוזה גדולה עם אגם בצורת קדירה. השם נפוץ ביותר בספרד, מקסיקו וארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ההיספני ה-8 הנפוץ ביותר. למשפחת קלדרון היסטוריה ארוכה ומכובדת, לאחר שהביאה דמויות בולטות רבות בהיסטוריה הספרדית, כולל החוקר והכובש המפורסם הרנן קורטס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן