דף הבית » טופ 100 » מקור שם המשפחה קובי

מקור שם המשפחה קובי

2023-05-01 08:38:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה קובי?

שם המשפחה קובי הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "קוב", שפירושה "כוכב". על פי ההערכה, השם שימש לראשונה את העברים הקדמונים כשם משפחה לזיהוי אדם שנולד תחת כוכב. השם נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו במזרח התיכון, שם הוא מאוית כ"קובי" או "קובאישי".

וריאציות של שם המשפחה קובי

לשם המשפחה קובי יש כמה וריאציות, כולל קובי, קובי, קוביה, קובאיאשי, קובי וקובי. זה מאוית לפעמים גם כקוביה, קוביאשי, קוביה וקוביאש.

טבלת וריאציות של שם המשפחה קובי

וָרִיאַצִיָה אִיוּת
קובי קובי
קובי קובי
קוביה קוביה
קובאיאשי קובאיאשי
קובי קובי
קוביי קוביי
קוביה קוביה
קוביאשי קוביאשי
קוביה קוביה
קוביאש קוביאש

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קובי

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קובי, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקנית והזמרת הישראלית נועה קירל.

קובי בתרבויות אחרות

שם המשפחה קובי נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו במזרח התיכון, שם הוא מאוית כ"קובי" או "קובאישי". ביפן, השם מאוית כ"Kobayashi", ובסין, הוא מאוית כ"Kobayashi".

קובי ביפן

ביפן, השם קובי מאוית כ"Kobayashi". השם מזוהה לעתים קרובות עם המילה היפנית ל"כוכב", שהיא "הושי". השם קשור גם למילה היפנית ל"אושר", שהיא "יורוקובי".

קובי בסין

בסין, השם קובי מאוית כ"Kobayashi". השם מזוהה לעתים קרובות עם המילה הסינית ל"כוכב", שהיא "שינג". השם קשור גם למילה הסינית ל"אושר", שהיא "שינגפו".

קובי בתרבויות אחרות

שם המשפחה קובי נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו בהודו, שם הוא מאוית כ"קוביאל". בפיליפינים, השם מאוית כ"קוביאל". בתאילנד, השם מאוית כ"קוביאל".

משאבים למחקר נוסף

אם אתה מעוניין ללמוד עוד על מקור שם המשפחה קובי, ישנם מספר משאבים זמינים. להלן רשימה של כמה מהמשאבים שניתן להשתמש בהם למחקר נוסף:

שם המשפחה קובי הוא שם עתיק יומין עם היסטוריה עשירה. מאמינים שמקורו במזרח התיכון והוא קשור למילה העברית "קוב", שפירושה "כוכב". השם נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו ביפן, סין, הודו והפיליפינים. לשם יש כמה וריאציות, כולל קובי, קובי, קוביה, קובאיאשי, קובי וקובי. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קובי, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקנית והזמרת הישראלית נועה קירל. אם אתה מעוניין ללמוד עוד על מקור שם המשפחה קובי, ישנם מספר משאבים זמינים, כולל Ancestry.com, House of Names, FamilySearch.org ו-YouTube.com.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן