דף הבית » מעניין » מקור שם המשפחה פריפר

מקור שם המשפחה פריפר

מקור שם המשפחה פריפר

מהו מקור שם המשפחה פריפר?

שם המשפחה פריפר הוא ממקור אנגלי, ומאמינים שמקורו במחוז דבון בדרום מערב אנגליה. השם נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "frippe", שפירושה "חתיכת בד קטנה". מאמינים כי השם ניתן במקור למי שהיה סוחר בדים או חייט.

היסטוריה של שם המשפחה פריפר

השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם המשפחה פריפר מתוארך למאה ה-12, כאשר אדם בשם ויליאם פריפ תועד ב-Pipe Rolls of Devon בשנת 1166. השם תועד גם ב- Hundred Rolls של 1273, שם אדם בשם רוברט פריפ. תועד במחוז אוקספורדשייר. שם המשפחה פריפר נמצא לרוב בבריטניה, במיוחד במחוזות דבון, אוקספורדשייר וסומרסט. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, במיוחד בארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

תדירות שם המשפחה פריפר

שם המשפחה פריפר אינו נפוץ במיוחד, אך גם אינו נדיר. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, היו כ-1,000 אנשים עם שם המשפחה פריפר שהתגוררו בארצות הברית בשנת 2020. בבריטניה, שם המשפחה פריפר נמצא לרוב במחוזות דבון, אוקספורדשייר וסומרסט. לפי המשרד לסטטיסטיקה לאומית, בבריטניה חיו ב-2020 כ-1,500 אנשים עם שם המשפחה פריפר.

וריאציות של שם המשפחה פריפר

לשם המשפחה פריפר יש כמה וריאציות, כולל פריפ, פריפס, פריפ, פריפס, פריפס, פריפן ופריפנס.

אנשים בולטים עם שם המשפחה פריפר

ישנם מספר אנשים בולטים בעלי שם המשפחה פריפר, ביניהם: ויליאם פריפ, סוחר בדים אנגלי מהמאה ה-12. רוברט פריפ, מוזיקאי ומלחין אנגלי.- ג'ון פריפ, פוליטיקאי אנגלי.- וויליאם פריפ, פוליטיקאי אמריקאי.- ג'ון פריפ, פוליטיקאי אוסטרלי.

סיכום

שם המשפחה פריפר הוא ממקור אנגלי, ומאמינים שמקורו במחוז דבון בדרום מערב אנגליה. השם נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "frippe", שפירושה "חתיכת בד קטנה". שם המשפחה נמצא לרוב בבריטניה, במיוחד במחוזות דבון, אוקספורדשייר וסומרסט. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, במיוחד בארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. אם תרצו לברר עוד על המקור וההיסטוריה של שם המשפחה פריפר, תוכלו למצוא מידע נוסף בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן