דף הבית » אנציקלופדיה » מקור שם המשפחה פראגר

מקור שם המשפחה פראגר

מקור שם המשפחה פראגר

מקור שם המשפחה פראגר

שם המשפחה פראגר הוא ממקור גרמני, והוא נגזר מהמילה הגרמנית "Prager" שפירושה "תושב העיר". שם המשפחה פראגר נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה וצ'כיה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. מקורו של שם המשפחה פראגר הוא בעיר פראג, שהיא בירת צ'כיה. העיר פראג נוסדה במאה ה-9 והייתה מרכז מסחר ומסחר מרכזי במרכז אירופה. בעיר היו גם משפחות יהודיות רבות, ומאמינים ששם המשפחה פראגר אומץ על ידי חלק מהמשפחות הללו.

משמעות שם המשפחה פראגר

שם המשפחה פראגר נגזר מהמילה הגרמנית "Prager" שפירושה "תושב העיר". הסיבה לכך היא ששם המשפחה פראגר נמצא לרוב בערים ועיירות. שם המשפחה פראגר קשור גם לעיר פראג, שהיא בירת צ'כיה.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה פראגר

שם המשפחה פראגר נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה וצ'כיה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה פראגר נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וקליפורניה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פראגר

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פראגר. אלה כוללים את הפיזיקאי הגרמני-אמריקאי וחתן פרס נובל, אוטו פראגר, המלחין האוסטרי-אמריקאי, אריך פראגר, והעיתונאי והסופר האמריקאי, דיוויד פראגר.

סיכום

שם המשפחה פראגר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "Prager" שפירושה "תושב העיר". שם המשפחה פראגר נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה וצ'כיה, כמו גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. שם המשפחה קשור גם לעיר פראג, שהיא בירת צ'כיה. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה פראגר, ביניהם הפיזיקאי הגרמני-אמריקאי וחתן פרס נובל, אוטו פראגר, המלחין האוסטרי-אמריקאי, אריך פראגר, והעיתונאי והסופר האמריקאי, דיוויד פראגר. למידע נוסף על המקור והמשמעות של שם המשפחה פראגר, בקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן